Twins 16+1 jeg er simpelthen en tyksak altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

mullesmith2

Her kan man vist godt se jeg ikke er en lille spirevip. Maven er bare vokset meget de sidste 3 uger det er helt vildt.  Det bliver simpelthen så hårdt er jeg bange for. Men Tvillingerne har det så godt derinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Her kan man vist godt se jeg ikke er en lille spirevip. Maven er bare vokset meget de sidste 3 uger det er helt vildt.  Det bliver simpelthen så hårdt er jeg bange for. Men Tvillingerne har det så godt derinde

Bare bliv ved med at tænke positivt, man kan mere end man regner med. Du skal nok klare det. Og nej, det er bestemt ikke let for kroppen at slæbe rundt på to stykker det sidste stykke tid

Anmeld

25. juni 2010

mullesmith2

Kan godt mærke det er hårdt allerede, døjer med bækken og det er da simpelthen ulideligt. tvillingemødre må bare være udvalgte til at kunne klare det... eller.. noget hehe  Jeg er ihvertfald positiv og jeg fortsætter med at vokse indtil de er bagt færdige de små hihi

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

mullesmith2 skriver:

Kan godt mærke det er hårdt allerede, døjer med bækken og det er da simpelthen ulideligt. tvillingemødre må bare være udvalgte til at kunne klare det... eller.. noget hehe  Jeg er ihvertfald positiv og jeg fortsætter med at vokse indtil de er bagt færdige de små hihi

syntes altså du har en rigtig flot mave..

hilsen Sabine som også føler sig som en tyksak..

har dog kun en i maven 16+ 0

Anmeld

25. juni 2010

Vial

Fiin mave

...min mave er ikke så stor ud ad til.. men nøøøj, de fylder inden i.

I morgen er jeg fulde 30 uger og jeg kan vågne om natten med en klaustrofobisk følelse af ikke at kunne trække vejret ordentlig. Så fantasterer jeg om, at jeg liiiige kan lyne maven op. Tage en op i hver hånd og så snuppe et par dyyybe vejrtrækninger. Ligge dem pænt tilbage, lyne sammen igen og sove videre.. arrrhhh..

Nu mere jeg spiser jo værre bliver følelsen. Så nu spiser jeg som en fugl - kun et par gange om dagen. Jeg kan simpelthen ikke have så meget mad i mig. Bliver kvalm og der er ikke plads til babyer og involde så.

Anmeld

26. juni 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Fiin mave

...min mave er ikke så stor ud ad til.. men nøøøj, de fylder inden i.

I morgen er jeg fulde 30 uger og jeg kan vågne om natten med en klaustrofobisk følelse af ikke at kunne trække vejret ordentlig. Så fantasterer jeg om, at jeg liiiige kan lyne maven op. Tage en op i hver hånd og så snuppe et par dyyybe vejrtrækninger. Ligge dem pænt tilbage, lyne sammen igen og sove videre.. arrrhhh..

Nu mere jeg spiser jo værre bliver følelsen. Så nu spiser jeg som en fugl - kun et par gange om dagen. Jeg kan simpelthen ikke have så meget mad i mig. Bliver kvalm og der er ikke plads til babyer og involde så.

Det er den perfekte slankekur hehe. Jeg kan nu godt spise endnu, men jeg har også haft lidt åndenød nogen gange om aftenen når jeg skal sove det er ik rart og ja når jeg når uge 30 som dig kan jeg godt forestille mig hvor selmt det må være... Jeg spiser faktisk heller ik så meget af gangen mere spiser bare flere gange om dagen, jeg føler også man ikke har plads til det på en måde. Så jeg kan sikkert heller ik spiser så meget når jeg når uge 30. Men det gør ik så meget jeg har masser at tærre på.

Anmeld

26. juni 2010

mullesmith2

vingummibamse skriver:

syntes altså du har en rigtig flot mave..

hilsen Sabine som også føler sig som en tyksak..

har dog kun en i maven 16+ 0

Tark er sikker på du også har en fin mave du skal regene med at når der er to så er jeg størrelses mæssigt ca.4 uger foran dig så og engang når vi når uge 28 vil jeg fylde ligesåmeget som du vil fylde i uge 37 ca. hehe

Anmeld

26. juni 2010

vingummibamse

mullesmith2 skriver:

Tark er sikker på du også har en fin mave du skal regene med at når der er to så er jeg størrelses mæssigt ca.4 uger foran dig så og engang når vi når uge 28 vil jeg fylde ligesåmeget som du vil fylde i uge 37 ca. hehe

ja det jo det...

syntes nu ellers min mave er stor nok griner.. hehe men var bestemt heller ikke lille i forvejen...

Anmeld

26. juni 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

SMUKSAAAAAAKKKKKK !!!!!!

synes du er rigtig flot med din tvillinge bule...

Majken 35+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.