Digital kamera til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.363 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Malene

Hvornår syntes i at det er ok, at give sit barn et digitalkamera?

Man kan jo købe de der børne kamera i br og i toys r us, men de er ikke vanvittige gode.

Min søn på 6 år, elsker at tage billeder og låner da også mit nogle gange, snakkede med min svigerinde om det igår og som vi blev enige om, kunne man jo lige så godt købe et rigtigt digitalkamera til omkring 500 kr, så ville der jo ikke ske det store hvis det gik i stykker og samtidig får man jo gode billeder ud af det, da de fleste idag er på min 10 mega pixels.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

ekzunz

Malene skriver:

Hvornår syntes i at det er ok, at give sit barn et digitalkamera?

Man kan jo købe de der børne kamera i br og i toys r us, men de er ikke vanvittige gode.

Min søn på 6 år, elsker at tage billeder og låner da også mit nogle gange, snakkede med min svigerinde om det igår og som vi blev enige om, kunne man jo lige så godt købe et rigtigt digitalkamera til omkring 500 kr, så ville der jo ikke ske det store hvis det gik i stykker og samtidig får man jo gode billeder ud af det, da de fleste idag er på min 10 mega pixels.  

Hvis det er det der er hans store interesse at fotografere, så synes jeg da sagtens du kan give ham et kamera. Det handler jo ikke kun om alder, men også om hvordan han ville håndtere det - og det lyder jo til at han nok skulle kunne passe på det

Anmeld

25. juni 2010

Lone Jakobsen

synes også sagtens du kan give ham et nu. i kan evt. aftale at det skal "op på hylden" når han ikke bruger det.

mine børn fik et børne kamera hver af deres faster, og det tar nogle virkelig ringe billeder. så kan godt forstå du hellere vil investere i et ordentligt et.

Anmeld

25. juni 2010

N&J

Jeg syntes også godt du kan give ham et kamera (du kan nok ikke få et til 500 med 10 mega pi., men tæt på) og så snakke med ham om hvad sådan et kamera kan tåle, hvordan man behandler det osv., jeg er helt sikkert på at han vil beskytte det rigtig godt og syntes det er fantastisk at støtte hans interesse på den måde. 

Anmeld

26. juni 2010

Lullaby

Her sidste jul fik Bella lov til at rende rundt med vores. Hun er 5.

Anmeld

26. juni 2010

LIZO

synes det er helt okay.. liam fik min gamle tlf han kunne tage billeder med.. det var med taletids kort. så han kunne ikke bruge den ellers.. men ellers blev han ved med at ville tage billeder vores. overvejer os om han skal ha sit eget billig kamara... ellers fr han mit når det bliver skiftet ud.. han bliver 5 om lidt.

Anmeld

28. juni 2010

lotte32

Min datter er også helt vild med at tage fotografere,så hun fik et digitalkamera da hun blev 6 år  hun bruger det tit og ofte, og tager efterhånden også nogle okay gode billeder 

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.