Så er det jo endelig lykkes mig at få den oprettet rigtigt, og der inde finder jeg bare super mange gamle klasse kamerater og venner - fantastisk side, nu efter det virker.
MEN, da det ikke står på dansk er jeg en klovn til at læse mig frem til forskellige ting.
Jeg starter selvfølgelig op med at min "Nerwoks" er dansk men da jeg kender en del og gerne ville se deres profiler på Svensk får jeg valgt "netwoks" = sweden (troede bare jeg kunne lave det om igen bagefter) !!!! og nu kan jeg ikke få lov at lave det om igen, dette betyder at jeg ikke kan besøge danske profiler (hvorfor ved jeg ikke) og hvis jeg forsøger at ændre det skriver den (oversat) at jeg kun kan ændre mit "networks" 2 gange på 60 dage og derfor først kan få det på dansk igen d. 29 marts !!!!!!! Grrrr...:@ Har ledt efter en mail adresse til dem og fandt så en med gode råd og idéer og der har jeg skrevet til dem (så godt jeg nu kunne)
Så tænkte jeg om I kunne hjælpe mig, er der nogen af jer der ved hvorfor det her er sket og hvordan pokker jeg kan lave det om igen !!!!????
ØV ØV ØV :'(
Knus Pia... - som bare håber det snart virker igen, imellemtiden har jeg oprettet en ekstra ;) - men vil gerne have den "rigtige" tilbage.
Anmeld