Face book piger - HJÆLP MIG *G*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. januar 2008

Pia.

Så er det jo endelig lykkes mig at få den oprettet rigtigt, og der inde finder jeg bare super mange gamle klasse kamerater og venner - fantastisk side, nu efter det virker. MEN, da det ikke står på dansk er jeg en klovn til at læse mig frem til forskellige ting. Jeg starter selvfølgelig op med at min "Nerwoks" er dansk men da jeg kender en del og gerne ville se deres profiler på Svensk får jeg valgt "netwoks" = sweden (troede bare jeg kunne lave det om igen bagefter) !!!! og nu kan jeg ikke få lov at lave det om igen, dette betyder at jeg ikke kan besøge danske profiler (hvorfor ved jeg ikke) og hvis jeg forsøger at ændre det skriver den (oversat) at jeg kun kan ændre mit "networks" 2 gange på 60 dage og derfor først kan få det på dansk igen d. 29 marts !!!!!!! Grrrr...:@ Har ledt efter en mail adresse til dem og fandt så en med gode råd og idéer og der har jeg skrevet til dem (så godt jeg nu kunne) Så tænkte jeg om I kunne hjælpe mig, er der nogen af jer der ved hvorfor det her er sket og hvordan pokker jeg kan lave det om igen !!!!???? ØV ØV ØV :'( Knus Pia... - som bare håber det snart virker igen, imellemtiden har jeg oprettet en ekstra ;) - men vil gerne have den "rigtige" tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2008

Pia.

:D - Hurra så virker det...

*S*

Knuser Pia, som nu er rigtig på facebook - har været på længe, men den ville bare ikke som jeg ville.

Anmeld

29. januar 2008

Heidi.

Hej...Pia..

Hvordan gør man?? Jeg har også prøvet men kan ikke finde ud af det..

Knus..

Anmeld

29. januar 2008

Pia.

Hej Heidi...

skal lige hente børn men fanger dig på msn i aften *S* - så skal jeg prøve at guide dig så godt jeg kan.

Knus Pia.

Anmeld

29. januar 2008

Heidi.

Oki!!!!!:D

Anmeld

29. januar 2008

SaNiNa

hej piamus

ja jeg syntes osse at facebook kan være lidt uoverskueligt når det hele skal stå må engelsk, men har en god kæreste til at oversætte det jeg ikke selv kan...

Godt det kom til at funke rigtig igen

Sanne

Anmeld

30. januar 2008

Tullebobs

Super!8D Det er så hyggeligt at "møde" gamle kendinge derinde. Og så synes jeg, at noget af det sjoveste det er de forskellige grupper, som man kan blive medlem af... Er fx medlem af "Os der emigrerer til Mumidalen":)) Jeg er derinde, og du må gerne add'e mig som ven, hvis du synes:D Hedder Trine Malene Østergaard. Ses vi in cyperspace? Kh Trine

Anmeld

30. januar 2008

Jan9e D

Du må også gerne add mig på facebook, hvis du har lyst.
Du søger bare på Jannie C Danielsen.

Håber vi ses derinde
Jannie

Anmeld

30. januar 2008

Pia.

Hej Trine og Jannie.

Ja det er super sjovt, har fundet så mange gamle gamle venner

Trine har søgt venskab men Jannie dig kan jeg ikke finde ??? har du evt, skrevet forkert.
Kopierede dit navn men den fandt dig ikke ??

Knus Pia.

Anmeld

30. januar 2008

Pia.

fandt dig jannie - uden C'et - bare Jannie Danielsen *SS* Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.