Hvad synes I om Emil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Bebsen

Hej alle.

Går meget og tænker i navne for tiden, og er ret vild med navnet Emil...

Men men men, jeg hedder selv Ida, og kan ikke blive enig med mig selv om det ville være lidt sært at kalde min søn for Emil? (Jeg tænker jo på Emil fra Lønneberg, der har en lillesøster der hedder Ida )

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Miia90

jeg synes ikk det gør noget. men er mere til navne man ikk hører så tit

fx. theodor

Anmeld

25. juni 2010

JulieE

Jeg synes Emil er SÅ sødt et navn. Men vil give dig ret i, det måske er lidt sjovt, men en mor der hedder Ida og en søn der hedder Emil  Men ikke mere end, at hvis det er det navn du synes bedst om skal du vælge det!!

Anmeld

25. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er vild med navnet!

Emil lyder som en sød og fræk lille gut

Anmeld

25. juni 2010

Faith

Den ene af vores tvillinger skal hedde Emil, så jeg er selvfølgelig helt tosset med navnet.

Anmeld

25. juni 2010

Sisley

Jeg synes også Emil er et fantastisk navn, men jeg ville vælge noget andet, hvis jeg selv hed Ida. Folk vil helt sikkert tænke Emil fra Lønneberg - og det er der jo for så vidt ikke noget galt med - jeg ville bare selv være lidt irriteret over det...

Anmeld

25. juni 2010

B&J

Elsker navnet emil det lyder som en dejligt barn fuld af liv og  ballade hihihihi

Anmeld

28. juni 2010

Bebsen

Tror nemlig os at jeg ville blive irriteret over hele tiden at sku høre "Emil fra Lønneberg" kommentarer, men ihh, synes der er sådan et godt navn... Men opdagede så os lige at det lå nr 3 på top 10 listen over 2009 navne, ligesom at Ida ligger nr 3 på pigelisten, hih

Men det gør at jeg nok vælger navnet fra, da jeg ikke synes min søn skal hedde det samme som flere andre i hans fremtidige BH, skole osv...

Anmeld

28. juni 2010

Pia.

Syntes Emil er rigtig sødt... Syntes slet ikke det betyder noget du hedder Ida... Mit navn og mine børns navn bliver aldrig sagt sammen... Jeg er jo Mor ikke Pia....

Knus Pia, som har en Mikkel en Mille & en Mads også selvom der er et eventyr med Mads & Mikkel og kæresten Mille... Mine hedder det fordi det var de tre navne jeg og deres far kunne lide... *S*

Anmeld

28. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes det er et sødt navn, men meget populært. Men det er jo ligemeget hvis det er dét navn du drømmer om at give din søn. 

Det med Ida og Emil... tja, det kan godt være nogen tænker på Emila fra Lønneberg, men til gengæld er det vel kun noget som folk så kan smile lidt af, og at sprede smil er vel ikke det værste man kan, når nu det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.