SEM: Ved ikke hvad der ramte min x-kæreste men jeg fik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Leneur

et dejligt brev fra retten om at han har vedkendt sig faderskabet, så nu slipper vi for at få taget blodprøver. Er bare superglad og nu håber jeg at statsforvaltningen også snart lader høre fra sig.

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

N&J

Hvor er det dejligt at høre.. så slipper du for blodprøverne, så var der måske lidt mand i ham alligevel.. ;O) Så håber jeg bare at det er det sidste du høre til ham, hvis det stadig er det du gerne vil have.. 

Anmeld

26. juni 2010

Leneur

N&J skriver:

Hvor er det dejligt at høre.. så slipper du for blodprøverne, så var der måske lidt mand i ham alligevel.. ;O) Så håber jeg bare at det er det sidste du høre til ham, hvis det stadig er det du gerne vil have.. 

Tak skal du have.

Ja håber det bliver det sidste vi hører fra ham men ved jo desværre aldrig med ham og hvordan han reagerer når jeg får søgt om den fulde forældremyndighed men det bliver efter vores ferie jeg får styr på det..... :-)

Anmeld

26. juni 2010

vingummibamse

Leneur skriver:

Tak skal du have.

Ja håber det bliver det sidste vi hører fra ham men ved jo desværre aldrig med ham og hvordan han reagerer når jeg får søgt om den fulde forældremyndighed men det bliver efter vores ferie jeg får styr på det..... :-)

du har automatisk fulde forældre myndighed.. med mindre i har boet sammen i 10 mdr. inden barnet blev født..

og med mindre at du har skrevet under på at i skal ha fælles..

(sådan var det ihvertifald for 2 år siden.)

men rigtig lækkert for jer.. så slipper i da for blodprøverne og vente tiden..

Anmeld

26. juni 2010

Leneur

du har automatisk fulde forældre myndighed.. med mindre i har boet sammen i 10 mdr. inden barnet blev født..

og med mindre at du har skrevet under på at i skal ha fælles..

(sådan var det ihvertifald for 2 år siden.)

men rigtig lækkert for jer.. så slipper i da for blodprøverne og vente tiden..

Ja men jeg boede jo så desværre med ham og forlod ham først 6 mdr. inde i graviditeten, så den regel kan jeg ikke bruge men må vente og se. Regner jo med at statsforvaltningen sender en skrivelse på et tidspunkt og så ud fra det finde ud af hvad der så skal ske. Vi nåede ikke at skrive under på omsorgs- og ansvarserklæringen, så ingen problemer der i hverttfald.

Ja ventetiden havde ikke gjort mig noget, det var blodprøverne jeg var mest ked af, så er glad for vi ikke skal igennem dem.

Anmeld

27. juni 2010

vingummibamse

Leneur skriver:

Ja men jeg boede jo så desværre med ham og forlod ham først 6 mdr. inde i graviditeten, så den regel kan jeg ikke bruge men må vente og se. Regner jo med at statsforvaltningen sender en skrivelse på et tidspunkt og så ud fra det finde ud af hvad der så skal ske. Vi nåede ikke at skrive under på omsorgs- og ansvarserklæringen, så ingen problemer der i hverttfald.

Ja ventetiden havde ikke gjort mig noget, det var blodprøverne jeg var mest ked af, så er glad for vi ikke skal igennem dem.

blodprøverne  er ikke så slemme hvis man ikke er bange for nåle..

håber det hele løser sig for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.