Juni er ved at gå på held og lige om lidt starter 3. kvartals 1. måned JULI. Majken har allerede tyvstartet og har fået Aslan ud i sommeren. så mangler vi bare resten, men mon ikke vi følger trop inden alt for længe???
Nå piger, nu runder jeg snart endnu en milepæl i min graviditet. 33 dage tilbage og den helt store nedtælling kan begynde... Jeg er godt klar over at de næste 33 dage bliver ulideligt laaaannngggeeee, men hver dag er en dag mindre til jeg for lille pigen ud til mig og kæresten.
og altså hvor er tiden dog gået stærkt, jeg synes ikke det er ret længe siden vi sad og gav hinanden gode råd mod kvalme, og jublede over vores fine tal fra NF... Tiden med kvalmen var ulideligt lang og synes aldrig at tage nogen ende for mig, den forsvandt først rigtigt da jeg kom hjem og gå her midt i Maj, men idag virker det som om det er en million år siden, MEN jeg har bestemt ikke glemt det puuhhhaaa....
Synes også det er evigheder siden at vi sad og snakkede MD skanninger og lykønskede hinanden med de piger og drenge vi gemmer i bulerne. og nu er det ved at være nu - altså sådan for alvor... spændende for os alle sammen. nogen har prøvet det før, imens andre af os er helt grønne. Jeg må indrømme at nervøsiteten er ved at melde sig. Men det skal nok gå, der er jo kun en vej og der er fremad...
Børneværelset med pusleplads er klart, tasken er næsten pakket (har følt det nødvendigt at pakke den allerede pga min mors tidlige fødsler kan have smittet af på mig) tøjet er vasket og klart, jahh jeg tror jeg har styr på det meste - mangler bare liiige det sidste, men det gør man jo altid.
Jeg synes det har været super at følges med jer tøser igennem en meget turbulent graviditet, og jeg håber da vi skal have stablet et møde mere på benene når vi har født. Jeg kunne jo desværre ikke komme med til det 1. møde pga arbejde. Foreløbigt tusind tak for jeres hjælp og støtte igennem de forgangne måneder. Jeg vil nok også benytte mig af jeres expertise i tiden der kommer...
Knus og kram fra Majken - der gerne vil føde imellem den 9 og den 19 Juli...
Anmeld