Så kom september gruppen..:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.831 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Caar1983

Hej i alle søde mennesker..

Jeg er sikkert ikke den eneste der har termin i denne måned, derfor fik jeg oprettet denne gruppe...:0)

Jeg har selv termin d. 26 Sep, og venter en lille pige, har en dreng på 2 år i forvejen..

Hva´med jer andre???

Kram

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

puttecolle

Caar1983 skriver:

Jeg er sikkert ikke den eneste der har termin i denne måned, derfor fik jeg oprettet denne gruppe...:0)

Jeg har selv termin d. 26 Sep, og venter en lille pige, har en dreng på 2 år i forvejen..

Hva´med jer andre???

Kram

Christina

aj hvor sjovt jeg har selv termin den 26-9 og venter også selv en pige....

jeg har ventet på denne gruppe men har ikke kunne finde ud af at lave den, men dejligt at der er kommet en til os det vare jo ikke længe igen føre vi skal føde...

har du nogle dårlige sytomer på din graviditet?

Nicole 26+6

Anmeld

2. juli 2010

Caar1983

He ja det var da lidt sjovt... Hvor i landet kommer du så fra, og hvor skal du føde???

Min graviditet forløber heldigvis planmæssigt, har ikke haft nogle komplikationer endnu.. Havde super meget kvalme i starten men stoppede da jeg var de 3 mdr. henne... Er måske begyndt at få lidt "ødmer" vand i kroppen, og frygter for de næste 3 mdr. to 23 kg. på ved sidste graviditet pga. vand i kroppen, sååå håber ikke jeg får det igen..:0)

Kram

christina

Anmeld

6. juli 2010

Sofie

Caar1983 skriver:

Hva´med jer andre???

Kram

Christina

Hej med Jer..

Jamen jeg vil da også gerne melde mig til her hos Jer

Jeg har termin 22. sept men ved allerede nu, at jeg skal have et pks den 7. sept.

Dette bliver vores 3. (og sidste ) barn. Vi har i forvejen Freya fra marst 2004 og Loke fra feb. 2007

Jeg hører til på marts 2004 gruppen herinde men der har været meget meget lang tid, hvor jeg ike kunne komme på siden med min comp (??!) så derfor har jeg på ingen måde været særlig aktiv med at skrive indlæg, men har læst en del med herinde og pigerne fra "min" gruppe har jeg kendt i snart mange år.

Ved I hvad I venter Jer?? Vi ved, at vi får en lillesøster

Kh Vimal Sofie (28+6)

Anmeld

6. juli 2010

Caar1983

Hej Vimal Sofie..

Lyder da spændende med en lille pige, vi venter selv det samme og har 1 dreng fra juni 2008 i forvejen, bliver sjovt med en af hver..

Hvor i landet kommer du fra??

Kram Christina

Anmeld

6. juli 2010

Keabla

Hej.

Vi venter os også en lille pige, terminen er d. 25. september :-)

Knus ..

Anmeld

6. juli 2010

Roskilde

Hej med jer.

Jeg har termin D. 24/09-10 og det blir en dreng.

Vores første.

Anmeld

7. juli 2010

Tina2

Jamen, det var da herligt der endelig kom en septembergruppe

Jeg bor lige nord for Aalborg i en lille by sammen med min mand, som jeg har kendt i lidt over 10 år (været gift med i snart 4 år), og vi har Filuca på 6½ år og Milas på 3 år og venter en lille trunte- har termin d. 19. september

Håber der bliver gang i denne gruppe,det ku' da være så hyggeligt

Anmeld

8. juli 2010

Caar1983

Jamen velkommen til, og ja helt bestemt, så påbegynd endelig nogle flere indlæg så vi kan få debatteret..:0) '

Er selv ny her inde så skal gøre mit bedste får at følge med.. Og hold da op hvor er der mange pige i vente i sep. måned... dejligt...

Knuz christina

Anmeld

8. juli 2010

Sofie

Caar1983 skriver:

Hej Vimal Sofie..

Lyder da spændende med en lille pige, vi venter selv det samme og har 1 dreng fra juni 2008 i forvejen, bliver sjovt med en af hver..

Hvor i landet kommer du fra??

Kram Christina

Jamen jeg kommer fra Sjælland.. Har bpet mange år i Vanløse (Kbh) men for 1 ½ år siden valgte vi at flytte på "landet".. Så dejligt med meget mere plads og en have skøønt.

Jamen vi er en del der venter barn i sept.. I min gamle netgruppe er vi 3 der venter barn med termin i sept, så pussigt.. 2 af os er 3. gangs mens den sidste er 2. gangs.

Jeg skriver også på en anden babyside og der er vi også rigtig mange piger syntes jeg.

Kh Vimal Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.