Vil lige starte med at sige, at det her overhovedet ikke kan give mening i mit hovede..... 
Det er bare noget af det mest sørgelige der nogensinde er sket for mig..... Var 8 uger henne igår, men jeg begyndte at bløde en lille smule igår morges... Vi tog til noget sankt hans hygge og jeg tænkte at hvis det blev værre ville jeg ringe til lægevagten... Det blev så lidt værre hen af aftenen og jeg ringede derfor til vagtlægen som sagde at der nok var en spontan abort igang, så hun fik en tid til mig på Viborg syghus i dag kl. 13... Hele turen derop håbede jeg og kunne slet ikke koncentrere mig om noget...
Vi kommer så derop og jeg bliver kaldt ind, da gynækologen så scanner mig, kan jeg se at der ikke er noget hjerte der slår og hun siger faktisk med det samme at det så lidt mærkeligt ud... Da jeg så kigger nærmere så kan jeg så se at det er et splittet æg... Altså enæggede tvillinger og det sagde jeg så til hende og hun gav mig ret.... Men... De er begge gået til grunde i uge 6... Så jeg har gået rundt med mine døde tvillinger i to uger uden at mærke nogle som helst faresignaler...
Jeg begynder at græde virkelig hysterisk og de prøver at berolige mig og det gør min kæreste også... Alt imens vi venter på en andens mening... Da hun så kommer ind er der ingen tvivl... De er døde, men jeg kan åbenbart ikke udskille dem selv.... Så jeg skal til Viborg igen imorgen og have en medicinsk abort...
Oveni alt dette sagde gynækologen at hun kunne se et eller andet galt med mine æggestokke som gør det sværre for mig at blive gravid... Fik ikke fat i hvad hun kaldte det, men tak... Tre slag i maven på én gang tak!
Men de var virkelig søde, og viste stor sympati for det vi går igennem lige nu og hun anbefalede mig straks at søge noget fertilitets bahandling eller hvad det var fordi der er snak om at man snart selv skal betale for det...
Det er virkelig uretfærdigt, jeg har ønsket mig tvillinger hele mit liv, men det ville livet åbenbart ikke give mig..........
Anmeld