spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Muhmi

Vil lige starte med at sige, at det her overhovedet ikke kan give mening i mit hovede.....

Det er bare noget af det mest sørgelige der nogensinde er sket for mig..... Var 8 uger henne igår, men jeg begyndte at bløde en lille smule igår morges... Vi tog til noget sankt hans hygge og jeg tænkte at hvis det blev værre ville jeg ringe til lægevagten... Det blev så lidt værre hen af aftenen og jeg ringede derfor til vagtlægen som sagde at der nok var en spontan abort igang, så hun fik en tid til mig på Viborg syghus i dag kl. 13... Hele turen derop håbede jeg og kunne slet ikke koncentrere mig om noget...

Vi kommer så derop og jeg bliver kaldt ind, da gynækologen så scanner mig, kan jeg se at der ikke er noget hjerte der slår og hun siger faktisk med det samme at det så lidt mærkeligt ud... Da jeg så kigger nærmere så kan jeg så se at det er et splittet æg... Altså enæggede tvillinger og det sagde jeg så til hende og hun gav mig ret.... Men... De er begge gået til grunde i uge 6... Så jeg har gået rundt med mine døde tvillinger i to uger uden at mærke nogle som helst faresignaler...

Jeg begynder at græde virkelig hysterisk og de prøver at berolige mig og det gør min kæreste også... Alt imens vi venter på en andens mening... Da hun så kommer ind er der ingen tvivl... De er døde, men jeg kan åbenbart ikke udskille dem selv.... Så jeg skal til Viborg igen imorgen og have en medicinsk abort...

Oveni alt dette sagde gynækologen at hun kunne se et eller andet galt med mine æggestokke som gør det sværre for mig at blive gravid... Fik ikke fat i hvad hun kaldte det, men tak... Tre slag i maven på én gang tak!

Men de var virkelig søde, og viste stor sympati for det vi går igennem lige nu og hun anbefalede mig straks at søge noget fertilitets bahandling eller hvad det var fordi der er snak om at man snart selv skal betale for det...

Det er virkelig uretfærdigt, jeg har ønsket mig tvillinger hele mit liv, men det ville livet åbenbart ikke give mig..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Laulund87

Puha storttil dig!

at det nok skal lykkedes

Anmeld

24. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det gør mig ondt på jeres vegne. Det må være noget af det hårdeste at skulle igennem. Et stort kram herfra

Anmeld

25. juni 2010

Muhmi

Tusind tak skal i have... Det er desværre ikke gået helt som forventet, for de vil åbenbart ikke ud... Men, vi må se om de ikke kommer i løbet af aftenen og weekenden, ellers skal jeg på hospitalet igen....

Anmeld

25. juni 2010

LinLin

ØV! Har selv prøvet det sidste efterår; min krop var bare lige 4 uger om at opdage fosteret var gået til. Jeg var SÅ ked af det! En virkeligt forfærdelig oplevelse.! 

at det lykkes for jeg - på den ene eller anden måde...

Anmeld

25. juni 2010

IAH

Muhmi skriver:

Vil lige starte med at sige, at det her overhovedet ikke kan give mening i mit hovede.....

Det er bare noget af det mest sørgelige der nogensinde er sket for mig..... Var 8 uger henne igår, men jeg begyndte at bløde en lille smule igår morges... Vi tog til noget sankt hans hygge og jeg tænkte at hvis det blev værre ville jeg ringe til lægevagten... Det blev så lidt værre hen af aftenen og jeg ringede derfor til vagtlægen som sagde at der nok var en spontan abort igang, så hun fik en tid til mig på Viborg syghus i dag kl. 13... Hele turen derop håbede jeg og kunne slet ikke koncentrere mig om noget...

Vi kommer så derop og jeg bliver kaldt ind, da gynækologen så scanner mig, kan jeg se at der ikke er noget hjerte der slår og hun siger faktisk med det samme at det så lidt mærkeligt ud... Da jeg så kigger nærmere så kan jeg så se at det er et splittet æg... Altså enæggede tvillinger og det sagde jeg så til hende og hun gav mig ret.... Men... De er begge gået til grunde i uge 6... Så jeg har gået rundt med mine døde tvillinger i to uger uden at mærke nogle som helst faresignaler...

Jeg begynder at græde virkelig hysterisk og de prøver at berolige mig og det gør min kæreste også... Alt imens vi venter på en andens mening... Da hun så kommer ind er der ingen tvivl... De er døde, men jeg kan åbenbart ikke udskille dem selv.... Så jeg skal til Viborg igen imorgen og have en medicinsk abort...

Oveni alt dette sagde gynækologen at hun kunne se et eller andet galt med mine æggestokke som gør det sværre for mig at blive gravid... Fik ikke fat i hvad hun kaldte det, men tak... Tre slag i maven på én gang tak!

Men de var virkelig søde, og viste stor sympati for det vi går igennem lige nu og hun anbefalede mig straks at søge noget fertilitets bahandling eller hvad det var fordi der er snak om at man snart selv skal betale for det...

Det er virkelig uretfærdigt, jeg har ønsket mig tvillinger hele mit liv, men det ville livet åbenbart ikke give mig..........

Har selv prøvet det.

Det er mega hårdt at skulle igennem. Aborter er naturlige, men man bliver bare så ked af det. Nu må du forkæle dig selv den næste tid!!

Iben

Anmeld

25. juni 2010

Nadia&Daniel

Føler med jer  har selv været turen igennem lige før jul sidste år, det er super hårdt og tager på ens (og farmandens) kræfter.

Jeg blev gravid 1½ mdr. efter igen - og venter nu en sund og rask guldklump - så lige så snart I føler jer klar igen og fået snakket sammen, så må I prøve igen - så

Husk og forkæle og snakke sammen - det vil hjælpe jer i den svære tid..

Anmeld

25. juni 2010

pussekat

Muhmi skriver:

hejsa

du skal have en STOR  jeg ved at det ikke bliv sjov for jer nu her prøve det 2 gang på 5 månde i jan og her i maj i år så jeg ved at hvad jeg snakkes om men pahaaa at få 3 slag det er hele ikke sjov når man ønske det så højt men  for det lykke for jer / os

Anmeld

25. juni 2010

Dansker i England

Det gør mig ondt at høre. Jeg ved,hvor hårdt der er- havde en sa for nogle uger siden. Ville bare give dig et kram.
Knus

Anmeld

25. juni 2010

Muhmi

Tusind tak alle sammen! Hvor er i søde og ja vi har ikke mistet håbet, heldigvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.