erfaringer med UV-badetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.157 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hej

hvad er jeres erfaringer med UV-badetøj? hvilke mærker har du/i prøvet og hvordan var str og kvalitet? og virkede det, samt hvor længe?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Guldet

Jeg har ikke nogen erfaring endnu med uv-badedragten.. ville bare lige vise denne her, som jeg har købt til Laura.. vi skal til tyrkiet i uge 28.. så hun får brug for den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

LAURAS MOR skriver:

Jeg har ikke nogen erfaring endnu med uv-badedragten.. ville bare lige vise denne her, som jeg har købt til Laura.. vi skal til tyrkiet i uge 28.. så hun får brug for den

uh den er fin....

jeg har kig på en Mala, heldragt... men jeg synes det er svært....

Anmeld

24. juni 2010

Guldet

Ni-ko-li-ne skriver:

uh den er fin....

jeg har kig på en Mala, heldragt... men jeg synes det er svært....

Oki.. de ser også fine ud, er det så dragten hvor det er langbuksede?.. skal i ud og rejse?

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

LAURAS MOR skriver:

Oki.. de ser også fine ud, er det så dragten hvor det er langbuksede?.. skal i ud og rejse?

ja jeg tænkte på den med lange bukser...

nej vi skal på camping her i DK hvor der er et udendørs vandland... :0)

Anmeld

24. juni 2010

Guldet

Ni-ko-li-ne skriver:

ja jeg tænkte på den med lange bukser...

nej vi skal på camping her i DK hvor der er et udendørs vandland... :0)

ih lyder også hyggeligt.. Jeg valgte hummels dragt, fordi jeg synes den var så cute Men også fordi den er med kortærmede og buks, tænker det bliver for varmt i lang ihvert fald i tyrkiet. Men i dk er det jo en anden sag

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

LAURAS MOR skriver:

ih lyder også hyggeligt.. Jeg valgte hummels dragt, fordi jeg synes den var så cute Men også fordi den er med kortærmede og buks, tænker det bliver for varmt i lang ihvert fald i tyrkiet. Men i dk er det jo en anden sag

ja, det er sådan det bliver i år:0) jeg er jo stadig sygemeldt med ryggen, og det bliver man ikke rig af;0)

jeg kan ikke finde ud af om det bliver træls for Nikoline med lange ben

Anmeld

24. juni 2010

Guldet

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det er sådan det bliver i år:0) jeg er jo stadig sygemeldt med ryggen, og det bliver man ikke rig af;0)

jeg kan ikke finde ud af om det bliver træls for Nikoline med lange ben

Er sikker på i nok skal få en dejlig ferie i dk.. det er nu også lækkert.. så må vi håbe at vejret er godt iår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.