Søge andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg er pt i et vikariat og kan ved en tidligere lejlighed spurg min leder om der kunne komme en fastansættelse på tale, hvis den udvidelse der er tale om bliver til noget. Det har hun sagt ja til, men da jeg blev headhunted må hun forbi mine kollegaer først, hvis det bliver aktuelt. Fair nok... MEN i går til p-møde sidder hun pludselig om snakker om ansættelsesstop og at folk i vores kommune bliver sendt i udbid, hvilket vil sige noget i stil med at de ikke bliver fyret helt, men kommer på "stand by" indtil en anden institution får brug for mere personale... Nu vil jeg jo ikk eblive ved med at plage, men håbe at hun kan lukke mig ind ad en bagvej, hvis det bliver aktuelt... Mit spørgsmål går som ud på om I ville søge andet/faste stillinger? Jeg er jo mega glad for at være derude og håber virkleig på en fastansættelse, men det kan jeg jo ikke leve af, hvis det ikke kan lykkes..

Det blev vidst en lille smule rodet, men det kværner meget i mit hovede, selvom der nok er minimum ½ år tilbage af mit vikariat, men i disse tider vil det bare være rarest med en fast stilling, selvom man ikke er sikkert der....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Plysbjørnen

Jeg ville uden tøven søge et nyt...  Især både fordi det er et vikariat og fordi du ikke er sikker på at kunne blive...

Anmeld

25. juni 2010

Anonym trådstarter

Nej med ansættelsesstop, så bliver det nok svært for hende at få mig ind, hvis det da er det de ønsker

Anmeld

28. juni 2010

Bamme

Selvfølgelig skal du søge andet.

Her i kommunen ryger folk ud, på trods af at de er blevet lovet videreansættelse og på trods af at de har været ansat i faste stillinger i 20+ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.