Christina28 skriver:
Hvor ofte, og hvor meget mærker i jeres små babyer i maven? 
Jeg synes virkelig, at jeg kan mærke, at vores lille dreng er vokset meget den sidste tid. Der kommer efterhånden nogle store spark- som om, han prøver på, at bryde ud af mit maveskind. 
Jeg kan mærke, at han sover mere nu end, han gjorde for 3-4 uger siden- der var han konstant aktiv med små spark. Nu giver han den 'hele armen' ca. 3 gange om dagen (især når jeg ligger i sengen om aftenen), men han har også lange perioder, hvor han er stille. Og hvor jeg kun mærker, at han trykker mod maveskindet.
Siden 19. uge har jeg mærket vores lille pige hver eneste dag, og mange gange om dagen 
Til alle tre scanninger (NF, privat scanning og MD scanning) har vi fået at vide, at vi venter en usædvanlig livlig lille pige 
Altså... den er sten sikker hver morgen, når jeg står op, så får jeg lige nogle fine "god-morgen-mor-spark" mens jeg spiser morgenmad...!!! I løbet af dagen er det meget forskelligt hvornår hun sparker, men næsten hver gang jeg sætter mig ned på arbejdet (arb. i en børnehave så det sker ikke så tit..hehe), og så når jeg kommer hjem fra arbejde og sætter mig i sofaen!!!
Og aftenen når jeg er kommet i seng, så får den heeeele armen... nogle gange er det næsten lige i overkanten, for jeg har sååå svært ved at sove, når hun mostler rundt derinde.... for det e rjo såå hygsomt at mærke hende!! 
Flere gange er jeg vågnet op om natten, fordi der e ruhæmmet meget gang i hende derinde...!! Hvis det er de ubehagelige steder hun sparker, altså når det er meget dybt inde, så prøver jeg lige at skubbe lidt hende og evt. vende mig om på den anden side for at få hende til at sparke et andet sted 
Så alt i alt... en meget aktiv ung dame, jeg gemme rpå derinde 
Mange
fra Lea 25+5