Har i læst den her artikel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Personligt synes jeg det er noget underligt noget at forske i

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1235437.ece

Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2008

Marie;-)

Jo helt ærligt!!

Anmeld

29. januar 2008

MorCamilla

Jamen så dumt at bruge en masse penge på at forske i sådan noget... Det er næsten latterligt..

Anmeld

29. januar 2008

Doktor Doolittle

Sådan er forskning. Denne undersøgelse lugter af noget viden, der efterfølgende er blevet vredet ud af et projekt, der ikke viste det, man havde regnet med. Som forsker vil man jo gerne have en artikel ud. Derfor laver man kryds-statistik på nærmest alle informationer, man kan få fra et patient-materiale. I dette tilfælde har der så tilfældigvis vist sig at være en sammenhæng mellem lav fødselsvægt/højde og selvmord, og det har man så valgt at publicere. Bortset fra at det er en forfærdelig tilgangsvinkel synes jeg da som læge, at det er fint hvis der kommer fokus på børn i risiko for at fødes for små, fordi mødrene ikke lever optimalt i forhold til at de er gravide. Det er jo her barnets tarv, man varetager, og det kan da kun være godt! :))Omvendt kan jeg godt se at nogle der har født små børn måske vil blive skræmt over artiklen, men sådan er livet altså desværre :'( Knus Tina

Anmeld

29. januar 2008

Heidi.

UNDERLIGT... Hvis det skulle have en indflydelse....(?)

Anmeld

29. januar 2008

SaNiNa

hehe helt ærligt

Anmeld

29. januar 2008

A.

"Det er muligt på forhånd at spotte de kvinder, der har forhøjet risiko for at føde små børn. Det er oftest kvinder med pyskiske eller sociale problemer, teenagemødre og kvinder indblandet i kriminalitet. Der er allerede meget, der tyder på, at man ved at gribe hurtigt ind over for disse kvinder kan forbedre livet for deres børn," Så nu hvis jeg får en lille dreng så ved vi at jeg har psykiske og sociale problemer og er indblandet i kriminalitet???!!!(?) :-oAltså helt ærligt..det lyder bare dumt..

Anmeld

29. januar 2008

sbs78

Ej nu synes jeg godt nok, det er for meget. Nå men godt så at jeg kun har piger :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.