opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

jlp90

hej.

er der nogen der har oplevet at deres baby på under 1 måned har kastet op en enkelt gang uden at det havde nogen betydning? Blev vildt forskrækket da det skete.

knus julie, som er alene med baby for første gang i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

jlp90 skriver:

hej.

er der nogen der har oplevet at deres baby på under 1 måned har kastet op en enkelt gang uden at det havde nogen betydning? Blev vildt forskrækket da det skete.

knus julie, som er alene med baby for første gang i dag

jeg havde svært ved at finde ud af om det var gylp eller opkast...:0) men jo, jeg tror vi oplevede det... vi blev dog enige om, at grunden nok var at hun havde været for langt oppe på skulderen da hun skulle bøvse.... så der havde været for meget tryk på mavsen

Anmeld

25. juni 2010

Sisley

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg havde svært ved at finde ud af om det var gylp eller opkast...:0) men jo, jeg tror vi oplevede det... vi blev dog enige om, at grunden nok var at hun havde været for langt oppe på skulderen da hun skulle bøvse.... så der havde været for meget tryk på mavsen

Hvordan fandt du ud af om det var gylp eller opkast? Min datter har - tror jeg - kastet op nu to gange. Der kommer en del op og det lugter af sur parmesan ost! Hun gylper aldrig, så jeg aner ikke hvordan og hvor meget gylp er...

Anmeld

25. juni 2010

Koen.

vi var indlagt da lillepigen var 2 uger pga. opkast.. Der fik vi at vide at forskellen på gylp og opkast er: Mængden, kommer der rigtig meget er det opkast og hvis det kommer som en stråle er det opkast

Anmeld

25. juni 2010

Sisley

lillespurv19 skriver:

vi var indlagt da lillepigen var 2 uger pga. opkast.. Der fik vi at vide at forskellen på gylp og opkast er: Mængden, kommer der rigtig meget er det opkast og hvis det kommer som en stråle er det opkast

Hvor meget kommer der hvis det er gylp - en 5 krone eller...? Stella havde helt klart opkast-refleksen og jeg vil tro der kom 1-2 dL op (men det ser jo altid voldsomt ud, når det lander på barnet og gulvet). Hun gylper aldrig, så jeg har intet at sammenligne mængden med

Anmeld

25. juni 2010

Koen.

Sisley skriver:

Hvor meget kommer der hvis det er gylp - en 5 krone eller...? Stella havde helt klart opkast-refleksen og jeg vil tro der kom 1-2 dL op (men det ser jo altid voldsomt ud, når det lander på barnet og gulvet). Hun gylper aldrig, så jeg har intet at sammenligne mængden med

Måske to 5 kroner, og når de gylper så kommer det ligesom op på samme måde hvis vi får et surt opstød, altså ligeså stille, hvor i mod opkast bare kommer væltende.. gjorder vores datter nemlig hver gang hun havde spist... så vi lærte hurtigt forskellen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.