puha hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

vingummibamse

Noah har nu i snart 3 måneder haft det lægerne kalder hånd, mund, fodsyge..det er været væk et par gange også er det kommet igen..

på trods af at alle de læger vi har snakket med har sagt at han burde kun kunne få det en gang, MEN det er det eneste de har kunne sige det kunne være..

nu er knægten så begyndt at få de her dumme blæne knupper op af ryggen og bennen.. og ja jeg tror ikke rigtig på at det "BARE"  er det længer..

nogen der har en ide om hva det kunne være ellers..

(han har haft skoldkopper og det ligener det ikke)

Hilsen Sabine som er meget dubt frustreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

<3

Vi sidder selv med mund, hånd og fod syge her i øjeblikket og der er KUN knopper de steder. Lægen spurgte mig om der var andre steder så da jeg svarede nej så er det så mhf. Hvis der er pludseligt er mange knopper andre steder så er det ikke (længere) mhf og så må I til lægen igen.

God bedring.

Anmeld

24. juni 2010

vingummibamse

Kirle skriver:

Vi sidder selv med mund, hånd og fod syge her i øjeblikket og der er KUN knopper de steder. Lægen spurgte mig om der var andre steder så da jeg svarede nej så er det så mhf. Hvis der er pludseligt er mange knopper andre steder så er det ikke (længere) mhf og så må I til lægen igen.

God bedring.

det er lige netop det at han har haft det op af ben og arme i længe, og der har lægerne også sagtb at det var det..

men ja har fået en tid ved lægen her kl 12 også må vi se hvad han siger...

uha er så træt af at havde et sygt barn.. fejler han ikke det ene så er det satme det andet... syntes ALDRIG  han er helt rask.. og som mor gør det virkelig ondt...

Anmeld

24. juni 2010

<3

vingummibamse skriver:

det er lige netop det at han har haft det op af ben og arme i længe, og der har lægerne også sagtb at det var det..

men ja har fået en tid ved lægen her kl 12 også må vi se hvad han siger...

uha er så træt af at havde et sygt barn.. fejler han ikke det ene så er det satme det andet... syntes ALDRIG  han er helt rask.. og som mor gør det virkelig ondt...

Synes det lyder lidt mærkeligt. Mhf er jo kun i en uges tid. Tror du må tage fat i din læge og sige at nu må han finde ud af årsagen. Evt. tage infektionstal så man kan se om det er virus, infektion eller allergi.

Held og lykke! Nej det er slet ikek til at holde ud at de er syge hele tiden.

Anmeld

24. juni 2010

hc=k

Der er rigtig mange børn der får fnat og det er også små blæner.

De kalner det også børnehave pæst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.