HJÆLP! er skide forvirret, hvad gør jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Anonym trådstarter

hejsa tøser og herre,

jeg er skide forvirrret og ved ikke om jeg skal grine eller græde, hviske eller skrige....

sagen er den at jeg har noget med denne her fyr, som virkelig har vist meget intrerasse for mig, og´jeg til ham, og vi har ses ca 5 gange, og har skrevet meget dagligt og ringet sammen en gang om dagen i ca en måned,
men nogen dage kan jeg ikke rigitg finde ud af ham, og han virker som om jeg bare er en af alle hans andre venner, og det er mig der skal skrive hver gang og han så svare efter en time, efter hver besked! og nogle dage skriver han konstand, og kalder mig de sødeste ting osv(;

så idag fik jeg en ny ven på facebook som er min venindes forlovet.

så fik jeg en besked her til aften, hvor der står "er han sød"

skriver "hvem"
og så skriver han navnet på ham min venindes forlovet. og forklare ham hvordan landet ligger og at han bare er min venindes forlovet...

så skriver han "okay(mit navn) jeg vil i seng nu. godnat sov godt"

skrev så at inden han sov skulle han lige forklare mig hvad der var galt og hvorfor han ligepludselig kalder mig mit fornavn, når han plejer at kalde mig et eller andet sødt.

og hele dagen idag har jeg fået ialt 4 beskeder fra ham,.

kan ike finde ud af hvor jeg står og hvad han mener, han svare mig ikke og heller ikke når jeg ringer,

nogen som kan hjælpe.

plis!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Anonym trådstarter

ikke nogen som kan hjælpe lidt

Anmeld

24. juni 2010

Delilah

Det virker jo som om han er interesseret og er blevet en smule jaloux over at du har snakket med en anden så jeg tror helt bestemt ikke det bare er som hans andre venner. Og i snakker jo også sammen hver eneste dag. Måske han prøver at spille lidt kostbar? 

Du bør snakke med ham, hvis du er interesseret i ham, og fortælle ham det. Så kan han jo også komme med et lige ud svar om han er interesseret i dig

Anmeld

24. juni 2010

katrine26

Hejsa.

Ud fra det jeg læser så lyder det som mange mænd jeg har datet og må ærligt indrømme at grunden til han nok er sådan er fordi han ikke helt er sikker på om du er noget for ham.

Han syntes sikkert du er skide sød osv men andre dage er han sikkert ikke helt sikker på hvad han syntes og det er nok de dage hvor han ikke skrive med det samme.

For mig lyder det som om han holder dig hen, for han tænker nok hvad vis nu der græsset er grøner på den anden siden, men så samtidigt så bliver han lidt sur vis du snakker med andre fyre.

Jeg ville gøre op med mig selv om du gider Venter på han er klar til at give sig selv 100 % eller om du syntes det er ok han holder dig hen.

Bare mit ærlige svar håber du finder ud af det.

katrine26

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

Delilah skriver:

Det virker jo som om han er interesseret og er blevet en smule jaloux over at du har snakket med en anden så jeg tror helt bestemt ikke det bare er som hans andre venner. Og i snakker jo også sammen hver eneste dag. Måske han prøver at spille lidt kostbar? 

Du bør snakke med ham, hvis du er interesseret i ham, og fortælle ham det. Så kan han jo også komme med et lige ud svar om han er interesseret i dig

problemet er bare at han ikek gider tage sin mobil.

skriver hele tiden godnat og så mit navn

og fik den her"tåre vælte ned over min kind. mit hjerte hamre og jeg føler mig værdiløs. bare lyst til at opgive alt"

spurgte ham hvad der var galt om han ikke ville være sød at tage sin telefon så vi kunne få snakket, men han svaret bare godnat,

har fortalt ham hvor meget jeg holder af ham osv, hver dag, men får ike svar tilbage mere på det.

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

Hejsa.

Ud fra det jeg læser så lyder det som mange mænd jeg har datet og må ærligt indrømme at grunden til han nok er sådan er fordi han ikke helt er sikker på om du er noget for ham.

Han syntes sikkert du er skide sød osv men andre dage er han sikkert ikke helt sikker på hvad han syntes og det er nok de dage hvor han ikke skrive med det samme.

For mig lyder det som om han holder dig hen, for han tænker nok hvad vis nu der græsset er grøner på den anden siden, men så samtidigt så bliver han lidt sur vis du snakker med andre fyre.

Jeg ville gøre op med mig selv om du gider Venter på han er klar til at give sig selv 100 % eller om du syntes det er ok han holder dig hen.

Bare mit ærlige svar håber du finder ud af det.

katrine26

du har nok ret

syns bare han er sååe svært at finde ud af,

men er bare så glad for ham,

Anmeld

24. juni 2010

Delilah

Anonym skriver:

og fik den her"tåre vælte ned over min kind. mit hjerte hamre og jeg føler mig værdiløs. bare lyst til at opgive alt"

spurgte ham hvad der var galt om han ikke ville være sød at tage sin telefon så vi kunne få snakket, men han svaret bare godnat,

har fortalt ham hvor meget jeg holder af ham osv, hver dag, men får ike svar tilbage mere på det.

Det lyder til han er meget opmærksomhedskrævende og dramatisk.. 

Anmeld

24. juni 2010

qp

Anonym skriver:

Mænd er nogle underlige skæbelser og derfor skal du slet ikke regne med, at han fortæller dig hvad det er der er galt.

Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg det virker som han tester dig/ prøver dig af - han elsker det du gør lige nu (skriver, virker usikker og ik kan finde ud af ham) det giver ham et lille trip, at få den opmærksomhed.

Tro mig, han skal nok komme igen - HVIS du lader ham være... Prøv og læg ham på køl i morgen, lad være med og skriv og lad være med og tag din tlf hvis han ringer... Gør det for din egen skyld, mændene må gerne arbejde lidt for det - og endvidere skal du huske din selvrespekt.

I grunden bliver mænd rent faktisk hurtig trætte af kvinder der hele tiden skriver og viser lidt for meget interesse i dem (mærkeligt nok)... Mænd er jægere og hvis de ikke får lov til, at jagte så mister de interessen.

Og selvfølgelig går der lang tid imellem hans sms'er - han VED jo godt hvor han har dig og han elsker det, at du ikke ved hvor du har ham.

Kom nu med en lille opdatering - og jeg håber i øvrigt, at du vil følge mit råd

Anmeld

24. juni 2010

katrine26

Ja og det er skide hårdt når man holder af den anden person.

Men samtidigt handler det også om selv respekt om hvad man selv syntes man vil gå med til. har prøvet det så mange gange og hvergang håber man.

Men der er ikke noget af gøre vis de ikke vil så kan man sku ikke tvinge dem desværre.

Men tro mig når du finder en som gerne vil dig så er du ikke et sekundt i tvilv om det.

Gør dig selv den tjeneste at lytte til dig selv for tror dybt inde så ved du godt at han ikke rigtigt vil dig, selvom det gør ondt at tænke sådan.

Men respekter dig selv og dine værdier og så skal du nok møde den rette.

Men husk at lyt til dig selv.

Katrine26

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Mænd er nogle underlige skæbelser og derfor skal du slet ikke regne med, at han fortæller dig hvad det er der er galt.

Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg det virker som han tester dig/ prøver dig af - han elsker det du gør lige nu (skriver, virker usikker og ik kan finde ud af ham) det giver ham et lille trip, at få den opmærksomhed.

Tro mig, han skal nok komme igen - HVIS du lader ham være... Prøv og læg ham på køl i morgen, lad være med og skriv og lad være med og tag din tlf hvis han ringer... Gør det for din egen skyld, mændene må gerne arbejde lidt for det - og endvidere skal du huske din selvrespekt.

I grunden bliver mænd rent faktisk hurtig trætte af kvinder der hele tiden skriver og viser lidt for meget interesse i dem (mærkeligt nok)... Mænd er jægere og hvis de ikke får lov til, at jagte så mister de interessen.

Og selvfølgelig går der lang tid imellem hans sms'er - han VED jo godt hvor han har dig og han elsker det, at du ikke ved hvor du har ham.

Kom nu med en lille opdatering - og jeg håber i øvrigt, at du vil følge mit råd

víl jeg prøve,

prøvede osse lidt at lægge ham på køl idag da jeg skrev godmorgen så skrev jeg ikke mere da jeg ville se hvornår han selv skrev, og det gjorde han så her til aften det med ham jeg var blevet facebook venner med

men vil prøve at lægge ham på køl imorgen som du siger, så må jeg se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.