min fjerde vejning :o))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Pia.

Så er jeg igen blevet vejet og på 4 uger kan jeg PRALE af et vægttab der siger 6,6 kilo - Er bare så SINDSYGT glad over at det her lykkes...

6,6 kilo

Så er jeg for alvor begyndt at løbe - og nøj hvor er det skønt, starter lige nu stille og roligt op igen pga. et hold i ryggen tidligere og så har jeg et brækket haleben, som driller mig lidt, men det virker og jeg LØBER.... Jeg løber virkelig, troede slet ikke jeg kunne...

Jeg har meldt mig til Nova løbet d.29 august hvor jeg skal løbe 5 kilometer og det glæder jeg mig vildt meget til...

Knus Pia - som har klaret 4 uger nu og bare føler mig så GLAD og LYKKELIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Svei

Tillykke...det er dejligt for dig. Håber du har det godt.

Anmeld

23. juni 2010

slettet_7530

Pia. skriver:

Så er jeg igen blevet vejet og på 4 uger kan jeg PRALE af et vægttab der siger 6,6 kilo - Er bare så SINDSYGT glad over at det her lykkes...

6,6 kilo

Så er jeg for alvor begyndt at løbe - og nøj hvor er det skønt, starter lige nu stille og roligt op igen pga. et hold i ryggen tidligere og så har jeg et brækket haleben, som driller mig lidt, men det virker og jeg LØBER.... Jeg løber virkelig, troede slet ikke jeg kunne...

Jeg har meldt mig til Nova løbet d.29 august hvor jeg skal løbe 5 kilometer og det glæder jeg mig vildt meget til...

Knus Pia - som har klaret 4 uger nu og bare føler mig så GLAD og LYKKELIG

Anmeld

24. juni 2010

Pia.

Tak Begge to Og jo tak Eva jeg har det rigtig godt det håber jeg også at du og drengene har...

Knus Pia.

Anmeld

24. juni 2010

Ox.

Hvor er det bare flot

Anmeld

24. juni 2010

Pia.

Sussie&Lilje skriver:

Hvor er det bare flot

MANGE TAK

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde

Det er bare super sejt Pia dejligt for dig!

Anmeld

24. juni 2010

DK

Arghhh det er bare så SUPER FLOT!! Du er skide sej, og hvor dejligt med så flotte resultater som jo helt klart fordrer til mere!

Knus Ditte

Anmeld

24. juni 2010

Pia.

Tak Mathilde og Ditte... Jeg er også selv super stolt over at det virkelig lykkes mig nu - I 3 dumme år har jeg kæmpet med så mange ting og det har bare ikke ville lykkes for mig... Men nu vender det hele og i takt med vægten går ned stiger mit humør

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Hold da op hvor er du sej det er sq da mega flot

Kænpe bifald til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.