Kaffe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

BubbieBear

Hej alle i skønne tøser herinde i barnløshedsbehandlingsgruppen

Jeg sad og filosoferede tidligere idag: Kan det skade mandens fertilitet hvis han drikker meget kaffe? Min mand kan snildt drikke 1½-2 kander om dagen.

Jeg gik på google, og blev lettere forvirret! På en kaffehjemmeside står der at det absolut ikke kan skade mandens soldater (da de undersøgelser der er blevet lavet er lavet på dyr - og at der i den forbindelse bliver brugt overdrevne mængder koffein)

Så nu er jeg selvfølgelig helt lost! Help me out here girls! Hvad mener I?

Knus & kram - en pige der overvejer at få manden til at halvere sit kaffeforbrug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

oo

æææh, det ved jeg faktisk ikke. Søren drikker rigtig meget kaffe og kvinden skal jo helst drikke så lidt koffein som muligt

har du prøvet at se Dr's programserie der hed noget i retning af "Projekt baby" fra sidste forår? der tester de en hel masse myter om fertilitet og den slags...det var ret sjovt faktisk. og så følger man 100 par i jagten på baby jeg ved ikke om programmerne stadig ligger på DRs hjemmeside, men de har vist stadig selve hjemmesiden, hvor der er svar på en hel masse af de der underlige spørgsmål man ikke kan undgå at få når man kæmper for at få ønskebarnet

Anmeld

23. juni 2010

BubbieBear

Tjuhl skriver:

æææh, det ved jeg faktisk ikke. Søren drikker rigtig meget kaffe og kvinden skal jo helst drikke så lidt koffein som muligt

har du prøvet at se Dr's programserie der hed noget i retning af "Projekt baby" fra sidste forår? der tester de en hel masse myter om fertilitet og den slags...det var ret sjovt faktisk. og så følger man 100 par i jagten på baby jeg ved ikke om programmerne stadig ligger på DRs hjemmeside, men de har vist stadig selve hjemmesiden, hvor der er svar på en hel masse af de der underlige spørgsmål man ikke kan undgå at få når man kæmper for at få ønskebarnet

Så alle afsnit da det var i tv enormt spændende. Det ligger desværre ikke på DR's hjemmeside mere. ØV!

Anmeld

24. juni 2010

businesstigger

Jeg mener at have læst at det kun er kvinder det påvirker negativt hvorimod at mænds kaffe indtag kun gør at små svømmere ræser hurtigere afsted i ren koffein chock.

Anmeld

27. juni 2010

BubbieBear

businesstigger skriver:

Jeg mener at have læst at det kun er kvinder det påvirker negativt hvorimod at mænds kaffe indtag kun gør at små svømmere ræser hurtigere afsted i ren koffein chock.

Uh kunne være fantastisk hvis det var sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.