Lige et lille spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Charlie

Hej tøser,
jeg står i et lille dilemma. Vi har sommerferie lørdag d. 24. juli, hvor vi tager til DK. Den første uge er vi i Tues forældres hus i Århus - de er selv på ferie. Ugen efter er vi i Skagen og den sidste uge er vi i Lønstrup (v. Hjørring). Mit dilemma er, at vi nu har fået en invitation til min venindens datter barnedåb i Kbh. Men vi har altid haft den regel, siden vi flyttede herned, at sommerferien er hellig, der tager vi ingen steder hen. Hvis folk vil se, må de komme til os, hvilke de hellere end gerne må. Vores dør står åben for alle, der skulle få lyst til at komme på visit. Vi har denne regel fordi vi altid farter rundt, når vi er i DK for et se vores venner og familie, så når vi har været i DK, er vi næsten altid mere trætte, end da vi tog afsted. Derfor er sommerferien altså erklæret hellig. Men nu har vi altså fået denne her invitation... Tue siger, at så må jeg tage afsted alene, hvis det er. Han vil ingen steder. Det er også fair nok. Men jeg kan altså ikke helt finde ud af, om jeg skal tage afsted eller ej. Det er 5-6 timers togrejse hver vej... Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Smølf

Hvis det kun var den ene fest jeg skulle til, og ikke skulle valfarte rundt ellers, så ville jeg sige JA. Hvis altså overskuddet er til det. Men jeg kan bestemt godt se jeres dilemma.

Håber du finder en løsning.

KH Neta

Anmeld

23. juni 2010

Stumpen

Jeg må erklære mig enig med Neta.. Det er jo ikke bare et hvilket som helst besøg, det er en barnedåb...

Anmeld

24. juni 2010

Heidi B

Må tilslutte mig de andre!!!

Jeg var nok som veninde blevet en smule skuffet, nu du er i DK. Måske kan du tage afsted alene, og lade far hygge med ungerne eller tage den ene med???

Anmeld

24. juni 2010

Charlie

Stumpen skriver:

Jeg må erklære mig enig med Neta.. Det er jo ikke bare et hvilket som helst besøg, det er en barnedåb...

Det var netop også det, jeg tænkte!
Vi er nu nået frem til, at Tue nok køber en flybillet til mig fra Ålborg for sine bonuspoint, og så bliver det altså kun mig, der kommer. Men jeg kunne helt ærligt også godt trænge til en lille pause (Da Tue arb. rigtig rigtig meget, er det jo stort set kun mig, der står for både drengene og at passe hjemmet)

Anmeld

24. juni 2010

Munder

Charlie1980 skriver:

Vi er nu nået frem til, at Tue nok køber en flybillet til mig fra Ålborg for sine bonuspoint, og så bliver det altså kun mig, der kommer. Men jeg kunne helt ærligt også godt trænge til en lille pause (Da Tue arb. rigtig rigtig meget, er det jo stort set kun mig, der står for både drengene og at passe hjemmet)

Det lyder da som en fantastisk løsning. Din veninde vil helt klart blive glad for at du kommer, og så kan du få en dag, hvor DU kan hygge og lade op uden dine dejlige unger

Anmeld

24. juni 2010

Stumpen

Charlie1980 skriver:

Kanon løsning, så får du også lidt fri ud af det

Anmeld

24. juni 2010

82Miraklet

Super fed løsning !!!!

Anmeld

25. juni 2010

Heidi B

Aj hvor fedt!!!! Håber at du får en rigtig hyggelig og dejlig dag...

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.