Vil ikke sove og spiser næsten ingenting. What to do? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Frøken Sørensen

Hej tøser...

Min dejlige dreng på 5½ mdr, har fra dag et af sovet igennem næsten hver nat og spist som han skulle.

Han har fået grød i 1 måneds tid og det er gået okay.!

Han er en utrolig glad dreng med fart over felten... men men men... Nu er han begyndt at vågne rigtig mange gange om natten og skriger helt vildt. Og når han bliver lagt til at sove... Både om dagen og natten, så brokker han sig gevaldigt.

Og oveni det så spiser han næsten ingenting. Er begyndt at afvise grøden/mos. Han får en flaske til natten og ellers bliver han ammet. Han beder ikke om mad medmindre jeg selv ligger ham til. Og så er det kun meget ldit han spiser.

Nu overvejer jeg at holde et par dages pause med grøden og ellers bare selv lade ham sige til når han vil ammes. Men er bare bange for at han ikke får nok mad/væske!

Nogen som har været igennem det samme og hvad gjorde i? Jeg er lidt på bar bund, da han er bare er vendt fuldstændig på en tallerken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Pige2009

Det lyder da som om han er ved at nå et tigerspring. Det gør de omkring 26 ugers alderen, og det er han jo næsten. Fortvivl ej! Det går over. Laura har også haft sine tigerspring, og de små reagerer ofte ved lidt skrig og skrål, samt manglende appetit 

Du kan læse meget mere i bogen "Vidunderlige uger", som virkelig er super til at forstå sit barn og de spring det gennemgår

K.h. Linda

Anmeld

23. juni 2010

Frøken Sørensen

Den bog må jeg da prøve at få fat i :-)

Jeg havde også tigerspring i hovedet... Det er bare en stor omvæltning når man normalt bare har et barn der sover, spiser og aldrig brokker sig!  (Næsten for godt til at være sandt ).

Og er så småt også ved at være godt træt i hovedet fordi jeg ikke får mere end 2 timer (ikke sammehængende) om natten!

Tænkte også at der måske var en tand på vejen, men synes ikke det ligner det...

Krydser fingre for at det bare er en periode og at det snart vender igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.