Sidste gang - Indlæg om Randers NS-træffet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Hvem?

JustAnotherName skriver:

Beklager, nogle af navnene på listen klumper sig lidt sammen.
Det driller mig, når jeg forsøger at rette i det. Men jeg håber I godt selv kan adskille og se hvem der kommer, og hvad de forskellige medbringer.

Og jeg håber alle er OK og tilfredse med det, som det ser ud. Ellers må I jo lige sige til...

Til de 2 nyeste som lige har tilmeldt sig - Laila og Sanne.
Jeg har tilladt mig at notere Jer, som bidragere af boller og kage.
Før var der nemlig kun EN til at bage boller og EN til at komme med kage .....og nu er vi efterhånden ved at være en del tilmeldte, så jeg tror det er en god idé, at der i stedet er TO, som kommer med boller og kage 

Vi bliver nu i alt (plus-minus) :
10 voksne
15 børn
og 3 gravide maver

Jamen, det er da bare helt fint, det medbringer vi da bare - vi glæder os til at møde nye ansigter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Hej med jer

Har ikke glemt dig mit net har strejket det meste af weekenden bedst som jeg skulle til at skrive så lukkede lortet ned!!

Men er lige ved at undersøge brobilletten i forhold til togbilletten for min pengepung strejker sku noget

hvor lang tid var i sammen sidst mere med hensyn til tog billetten hvis det var?

Altså det står jo én frit for, hvor længe man gider blive. Hvis der er en bus eller et tog der skal nåes eller andre planer der venter...

idste mener jeg vi var sammen i cirka 4-5 timer .....fra 10:30 og til 14-15 stykker. Men vi har jo al den tid, som vi har lyst til. Jeg har ihvertfald ikke andre planer den dag. Så I kan bare "komme og gå", som det nu passer Jer hver især 

Og jeg håber selvfølgelig meget på, at I også kan komme   

Anmeld

28. juni 2010

JustAnotherName

SanneBoe skriver:

Jamen, det er da bare helt fint, det medbringer vi da bare - vi glæder os til at møde nye ansigter

Super. Og i lige måde 

Anmeld

6. juli 2010

TbCp

Hiver lige den her op så der ikke er nogen der glemmer det
Jeg skal hente Gitte på Odense station 8.30 og så kører vi nord på.... det tager omkring 2 timer, alt afhængig af trafikken, så det passer nok meget godt med at vi kan nå at være der 10.30

Glæder mig rigtig meget!!!

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hiver lige den her op så der ikke er nogen der glemmer det
Jeg skal hente Gitte på Odense station 8.30 og så kører vi nord på.... det tager omkring 2 timer, alt afhængig af trafikken, så det passer nok meget godt med at vi kan nå at være der 10.30

Glæder mig rigtig meget!!!

Jaaaa.... Jeg glæder mig virkelig også meget !!!! 

Anmeld

6. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jaaaa.... Jeg glæder mig virkelig også meget !!!! 

Vi glæder os også!!! Og så skal Bianca da blive rask - hvad er det for noget i din status med feber?

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

Ja. Hun kom hjem med 38 komma noget i feber, efter 1½ time i vuggestuen idag. Hun sov knap 3 timer herhjemme, og har så virket mere frisk igen. Hun spiste intet derhenne, men har spist herhjemme og drukket en maaasse vand. Så jeg tror at hun er på vej til at blive frisk igen allerede. Jeg har dog ikke taget hendes temp. Men vil vurdere hende imorgen, når hun har sovet ud 

Anmeld

6. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Ja. Hun kom hjem med 38 komma noget i feber, efter 1½ time i vuggestuen idag. Hun sov knap 3 timer herhjemme, og har så virket mere frisk igen. Hun spiste intet derhenne, men har spist herhjemme og drukket en maaasse vand. Så jeg tror at hun er på vej til at blive frisk igen allerede. Jeg har dog ikke taget hendes temp. Men vil vurdere hende imorgen, når hun har sovet ud 

Uhh  

Lina har lige været igennem en dum omgang her i weekenden med op til 39.2 i den varme, der var i lørdags - hun var bare SKIDT!! Hun fik udslæt over det hele og sådan nogle grimme opkastnings/vejrtrækningsproblem-anfald - hun kastede dog ikke op, men gik nærmest i panik, hun ville hverken spise eller drikke...vi havde vagtlægen ude i søndags og alt muligt...men mandag vågnede hun bare op og var totalt sig selv...virkelig mærkeligt! Det lader dog til at det måske er hånd-fod-mund-syge, så her  der også for, at Annika slipper!!!

Anmeld

6. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Uhh  

Lina har lige været igennem en dum omgang her i weekenden med op til 39.2 i den varme, der var i lørdags - hun var bare SKIDT!! Hun fik udslæt over det hele og sådan nogle grimme opkastnings/vejrtrækningsproblem-anfald - hun kastede dog ikke op, men gik nærmest i panik, hun ville hverken spise eller drikke...vi havde vagtlægen ude i søndags og alt muligt...men mandag vågnede hun bare op og var totalt sig selv...virkelig mærkeligt! Det lader dog til at det måske er hånd-fod-mund-syge, så her  der også for, at Annika slipper!!!

Føj da, sikke en omgang. Godt den var kortvarrig.
Men puha da, hvor trist, mens det stod på!! Stakkels lille Lina.

Anmeld

6. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Føj da, sikke en omgang. Godt den var kortvarrig.
Men puha da, hvor trist, mens det stod på!! Stakkels lille Lina.

Ja det var virkelig grimt...var totalt rystet bagefter, men cool mens det stod på! Hun var bare så sølle og græd og pev hele tiden det lille myr men ligeså pludseligt som det var kommet, var det væk igen....Annika skal bare IKKE blive syg i næste uge - hun har sin allersidste dag i vuggestuen på torsdag i næste uge og kan bare slet ikke klare tanken om, at hun ikke skulle få det sidste med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.