Hep hep hey :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

betski

Så røg der lige en cm af på mave, lår, hofte, arm og (desværre) bryst... 1 cm alle steder på 2 uger, det er jeg meget godt tilfreds med har ikke nogen vægt, så ved ikke om der er røget nogle kg i den forbindelse, men det er jo i og for sig også ligemeget. Bare det kan ses på målebåndet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Koen.

Det er sq flot!

Anmeld

24. juni 2010

betski

lillespurv19 skriver:

Det er sq flot!

Tak er også godt tilfreds

Anmeld

24. juni 2010

Pia.

duddi. skriver:

Så røg der lige en cm af på mave, lår, hofte, arm og (desværre) bryst... 1 cm alle steder på 2 uger, det er jeg meget godt tilfreds med har ikke nogen vægt, så ved ikke om der er røget nogle kg i den forbindelse, men det er jo i og for sig også ligemeget. Bare det kan ses på målebåndet

Stort tillykke - det er da bare rigtig godt gået... - er sikker på der også er smuttet et par kilo når du har tabt så mange cm.

TILLYKKE....

Jeg har selv målt mig da jeg startede og skal måles her igen d.1 juli

Anmeld

24. juni 2010

betski

Pia. skriver:

Stort tillykke - det er da bare rigtig godt gået... - er sikker på der også er smuttet et par kilo når du har tabt så mange cm.

TILLYKKE....

Jeg har selv målt mig da jeg startede og skal måles her igen d.1 juli

Tak og ja mon ikke også der er røget et kg eller to. Skal i motionscentret i morgen og kan veje mig dernede - spændende. Det giver et godt boost til motivationen når man kan se gode resultater

Pøj pøj med din målning den 1

Anmeld

5. august 2010

betski

Ihh må altså lige dele min begrejstning Jeg har nu tabt mig det jeg vil kilo mæssigt, og ville her til morgen lige måle mig for at se hvad det er i cm. Første gang jeg målet mig var den 29 maj

Talje: 72 cm - nu 67 cm

Ved navle: 81 cm - nu 75 cm

Hofte: 97 cm - nu 92 cm

Lår: 57 cm - nu  54 cm

Arm: 27 cm - nu 24 cm

Bryst: 81 cm - nu 78 cm (øv )

Under navlen: 84 cm - nu 78 cm

I alt er det blevet til 22 cm

Jeg er godt tilfreds med resultatet. Prøver stadig at stramme maven op og så er jeg lidt øv over en bred hofte og lidt store lår, men det skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.