suk hvalen er efterhånden træt af at være så enorm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

bette

ja tøser.. jeg kan sku snart kun trille og der er næsten 3 mdr endnu til jeg når termin.. damn.. føler jeg vælter..!!!

måske jeg bare skulle trille hen af vejen.. det er sku snart nemmere..

og så plukveer hele tiden.... og igen... 

og så får man den HVER gang nogen spørger om det er lige op over... og jeg så svare nej der er nu lang tid endnu.. "ej det mener du bare ikke???" JO ELLERS SAGDE JEG DET IKke.... og nej.. der er kun 1...

brok brok brok brok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Kristina V

Så vil vi da også se billeder af denne hval

Anmeld

23. juni 2010

ka li ja

uanst hvor belastende det hele er, så nyyyyyyyyyyyd det da for guds skyld. der er da intet mere fantastisk end sådan en sprudlende livlig mavse

Anmeld

24. juni 2010

bette

Kristina V skriver:

Så vil vi da også se billeder af denne hval

det er ikke så længe siden jeg lagde et nyt ind

Anmeld

24. juni 2010

Siber

Hold ud min ven!

Men ja jeg fik også meget tit og ofte og ret tidligt i min graviditet om jeg snart skulle føde og om jeg var sikker på at der kun var en

JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa der er kun en og nnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jeg skal ikke føde lige om lidt!

Knus SIber

Anmeld

24. juni 2010

bette

Siber skriver:

Hold ud min ven!

Men ja jeg fik også meget tit og ofte og ret tidligt i min graviditet om jeg snart skulle føde og om jeg var sikker på at der kun var en

JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa der er kun en og nnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jeg skal ikke føde lige om lidt!

Knus SIber

synes bare efterhånden det er trættende.. og glæder mig til at komme på barsel hvor jeg kan sove længe og fokusere på mig selv og lille pigen.. og gøre noget JEG vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.