Star wars

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

JulieE

Her er lige en god en fra min søn Jacob på 6  år

Jacob og fra sidder og snakker om Stars Wars (som Jacob er meget optaget af) og om hvorfor Darth Wader ser ud som han gør. Far forklaere en hel masse om Obi Van Kenobi og Kejseren Og hel hel masse mere. Efter et stykke tid bryder Jacob undrene ind: Jamen far, hvad med ham der Oki Doki van??

Mange hilsner

Julie, gift med en Starwars nørd og vist og snart mor til én

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Koen.

hvor sødt

Anmeld

23. juni 2010

JulieE

Ja ikke

Anmeld

23. juni 2010

Koen.

JulieE skriver:

Ja ikke

Jo, glæder mig os til lillepigen kan snakke, men der er godt nok laaang tid til (hun er 10.uger)

Anmeld

23. juni 2010

anjada

hi hi hvor sødt, det er heller ikke nem at udtale de mystiske navne de har..... Jeg har selv to STAR WARS nørder, både kæresten og sønnike på 10 år er helt tossede med star wars

Anmeld

23. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg æææælsger også star wars ku godt forestille mig lars være sådan én

Anmeld

24. juni 2010

JulieE

anjada skriver:

hi hi hvor sødt, det er heller ikke nem at udtale de mystiske navne de har..... Jeg har selv to STAR WARS nørder, både kæresten og sønnike på 10 år er helt tossede med star wars

Ja, de navne er altså for viderekomne

Anmeld

24. juni 2010

JulieE

Zafir skriver:

Jeg æææælsger også star wars ku godt forestille mig lars være sådan én

Jep... Total Starwars nørd. Og Han har tvangsinslagt mig til at se filmene så mange gange jeg faktisk er komme til at kune lide dem

Og Jacob er også ved at blive grebet at dillen. Han spiller stort set kun sit Lego starswars spil på nintendoen... Men navne driller altså lidt her i starten

Anmeld

24. juni 2010

businesstigger

Hvor sødt!

Er jo selv stor star wars fan og min søn på 2,5 har sokker både med R2D2 og Darth Vader og siger som dem når han får dem på

Anmeld

24. juni 2010

JulieE

businesstigger skriver:

Hvor sødt!

Er jo selv stor star wars fan og min søn på 2,5 har sokker både med R2D2 og Darth Vader og siger som dem når han får dem på

Hvor sødt

Jacob har døbt 3-CPO "Langsom manden"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.