Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa alle sammen Jeg er en 26 årig kvinde fra Taastrup og jeg er fra januar 84 Jeg har en kæreste fra april 71, og vi venter hans første barn. Jeg har to piger i forvejen fra et tidligere forhold. Den ældste er 5 år fra februar 2005, den yngste fra oktober 2007. Vi skal til MD scanning her den 24 juni, så det glæder vi os meget til. Vi håber på en dreng, og et af billederne fra NF scanning viste at det godt kan være en dreng selvom jeg har hørt at man ikke kan se det så tidligt. Men jeg søger sådan set nogle veninder som jeg kan snakke om alt med, samt dele oplevelser omkring det ufødte barn, tanker omkring fødsel osv. Så hvis nogle har lyst til at skrive på msn, eller evt facebook, så skrive endelig til mig
Mange Hilsner Sussie 19+2 den dag indlægget blev oprettet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa.
Jeg bor godt nok ik lige så tæt på men snakke/skriver på facebook osv, har jeg altid lyst til
Lidt pudsigt, jeg er selv fra 84 og min kæreste er fra 71. Her er det dog ham der har to børn fra et tidligere forhold og så fik vi sammen en dreng i november 2009.
Ok men det lyder godt Håber vi skrives ved på facebook Synes det er rart at have en del at snakke med ang gravidtitet og børn
Hej :-)
Jeg er fra 85 og bor i Brøndby sammen med min forlovede og vores søn på næste 6 mdr.
Hvis interesseret kan vi snakkes ved over face/msn eller mødes en dag :-)
Miss G skriver: Hej :-) Jeg er fra 85 og bor i Brøndby sammen med min forlovede og vores søn på næste 6 mdr. Hvis interesseret kan vi snakkes ved over face/msn eller mødes en dag :-)
Jamen det er jeg da Jeg har msn hvis du vil skrive sammen ? Smiler...
Jamen det vil jeg da... Hvad er den? Så tilføjer jeg dig en gang i morgen! Er på vej i seng
Miss G skriver: Jamen det vil jeg da... Hvad er den? Så tilføjer jeg dig en gang i morgen! Er på vej i seng
Jamen den er msks07@post.cybercity.dk Så må du sove godt og drømme sødt Smiler...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128