Sidste update på Noah´s indlæggelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Tut

Hej piger,

Noah kommer hjem i morgen.

Lægen sagde til stuegang i morges at i morgen tidligt kunne han komme med hjem hvis han kunne holde temp. under 38 i 24 timer.

Og han har ligget mellem 37,0 og 37,6 hele dagen..

Og han er livet helt op igen, og er den "gode gamle Noah" igen, med fis og ballade.

Han fik fjernet sit drop i morges da det var stoppet til, og han får nu den sidste antibiotika oralt. Og nu er han endelig fri med armen, så han sidder ikke stille i 1 minut, og det er SÅ skønt at se, nu hvor han for 4 dage siden var halv-bevidstløs...

Her er lige et par billeder af en meget frisk drang i dag.

Knus Tut - der lige har opdaget en Gekko på værelset, som skal fjernes inde lillepigen skal puttes for natten.. God jagt til mig, de er nogle små hurtige sataner  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

bette

hvor er det bare super skønt at høre

Anmeld

23. juni 2010

sbs78

Hvor er det bare dejligt for jer. Håber at i stadig kan nå at nyde ferien.

Anmeld

23. juni 2010

Lene76

det var en dejlig nyhed, håber i får medvind fremover.......

Anmeld

23. juni 2010

ivfmarie

En GEKKO!  Go jagt

Og et stort "tillykke" med løsladelsen! Og så håber vi at resten af ferien bliver dødkedelig uden nogen som helst mærkelige overraskelser!!!

Anmeld

23. juni 2010

Susan1978

Det var dejligt læsning Tutter, var helt dårlig på jeres vegne over jeres uheldige lille dreng..

skønne billeder..

håber i får en fredelig ferie af det der nu er tilbage af den.

Anmeld

23. juni 2010

Lulle25

Har vist ikke fulgt med de seneste dage. Men sikke da en omgang i har været igennem. Dejligt det går bedre og håber I når at få en god afslutning på ferien

Kh Louise

Anmeld

23. juni 2010

Kristina V

ivfmarie skriver:

En GEKKO!  Go jagt

Og et stort "tillykke" med løsladelsen! Og så håber vi at resten af ferien bliver dødkedelig uden nogen som helst mærkelige overraskelser!!!

Må vist også tilslutte mig her og ønske jer rigtig kedelig ferie med 0 overraskelser Men rigtig dejligt og høre han bare er fit for fight igen...

Ej, håber nu i kommer til at nyde resten i fulde drag...

Anmeld

24. juni 2010

Lise

Kære Mette,

Har ikke kunne svare (udover sms'en) mens jeg var på ferie, så jeg har bare læst med. Hvor er det dejligt at høre at han har fået det så godt at han kan komme hjem. Det lyder til at have været en grim omgang, især nu i ikke engang var i DK..

Gode billeder af en dejlig frisk Noah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.