Nogen der ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Risen

om der er besøgstider på barselhotellet i hvidovre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Risen

Risen skriver:

eller ups patienthotellet hedder det vist..

Anmeld

23. juni 2010

Maria.

Risen skriver:

eller ups patienthotellet hedder det vist..

Det tror jeg ikke der er.. Man lever vidst sit eget liv på patienthotellet..

Anmeld

23. juni 2010

Risen

Maria. skriver:

Det tror jeg ikke der er.. Man lever vidst sit eget liv på patienthotellet..

Okay.. Mente heller ikke der var noget, men så blev jeg alligevel i tvivl..  for synes bare der var noget med nogle regler i opholdstuen osv.. men måske husker jeg forkert

Anmeld

23. juni 2010

XXSS

Det er der kun på barselsgangen  På hotellet bestemmer du selv... men skal du ikke være på barselsgangen sammen med manden i to dage ??

Anmeld

23. juni 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Det er der kun på barselsgangen  På hotellet bestemmer du selv... men skal du ikke være på barselsgangen sammen med manden i to dage ??

okay.. .. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal ? .. Er det ikke noget med at hvis der har været komplikationer kommer man på barselsgangen og hvis ikke bliver man sendt til patienthotellet?

Anmeld

23. juni 2010

XXSS

Risen skriver:

okay.. .. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal ? .. Er det ikke noget med at hvis der har været komplikationer kommer man på barselsgangen og hvis ikke bliver man sendt til patienthotellet?

Ikke mig bekendt. Jeg fødte derude i jan. 09 og der lå vi to dage sammen manden og jeg på en barselsstue på selve barselsgangen og fik så derefter lov til at tage hjem... Men skal da ikke sige om det har ændret sig så meget efter et år, tror det nu ikke. Det samme gør sig gældende denne gang bare på Gentofte, der ham manden dog kun en overnatning og ikke to (fordi vi er 2. gangsfødende).

Jeg tror bestemt du skal regne med at ligge på barselsgangen, det er også der der er ammekursus. Jeg tror bestemt kun at det er hvis man ønsker flere overnatninger derefter.

Anmeld

23. juni 2010

XXSS

Risen skriver:

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk-+Obstetrisk+Afdeling/Foedeafdelingen/

Det står også her at i har ret til enestue som førstegangsfødende

Anmeld

23. juni 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Ikke mig bekendt. Jeg fødte derude i jan. 09 og der lå vi to dage sammen manden og jeg på en barselsstue på selve barselsgangen og fik så derefter lov til at tage hjem... Men skal da ikke sige om det har ændret sig så meget efter et år, tror det nu ikke. Det samme gør sig gældende denne gang bare på Gentofte, der ham manden dog kun en overnatning og ikke to (fordi vi er 2. gangsfødende).

Jeg tror bestemt du skal regne med at ligge på barselsgangen, det er også der der er ammekursus. Jeg tror bestemt kun at det er hvis man ønsker flere overnatninger derefter.

Nå okay.. Det troede jeg ikke.. Mente bestemt at min jordmoder sagde at hvis alt var gået godt kunne vi bare vælge patienthotellet.. Men vil da gerne have de ammekursuser , det er da rimelig vigtigt som "førstegangsammende".. Hvad med senge ? Er der en ekstra seng til manden? .. 

Anmeld

23. juni 2010

Risen

Tanja78 skriver:

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk-+Obstetrisk+Afdeling/Foedeafdelingen/

Det står også her at i har ret til enestue som førstegangsfødende

Hov se her

Barselafsnittet 
Hvis du har født ved kejsersnit, eller der har været andre komplikationer i graviditeten eller ved fødslen, tilbringer du dagene efter fødslen på Barselafsnittet. Faderen kan som regel overnatte sammen med mor og barn.

Patienthotellet
Hvis du er førstegangsfødende og har haft en ukompliceret fødsel, vil du blive tilbudt ophold på  patienthotellet. Også her kan faderen mod betaling overnatte med mor og barn. Flergangsfødende med ukomplicerede forløb skal gå hjem ambulant 4-6 timer efter fødslen og tilbydes ikke ophold på patienthotellet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.