Frygter for min & mit barns sikkerhed ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg vil prøve a forklare så godt jeg kan uden a komme ind på de nærmere detaljer hvis nu den forkerte skulle læse med!!

Jeg er nyvalgt enlig mor til en pige på 1 år, vi bor i en lejlighed i et boligkompleks og har egentlig været okay glad for det (har boet her i 1 år).

Igennem den sidste tid er jeg dog blevet meget utryg ved situationen da jeg har opdaget a en MEGET upopulær mand bor i min opgang!!!

Der har fornyligt været meget medieomtale omkring et drab hvor det var den forkerte mand der måtte lade livet.

Den mand der SKULLE være skudt er så den mand der bor i min opgang .

Han bor her ikke rent formelt, men opholder sig her altid,hans kæreste og 2 børn er dem har lejligheden.

Nu frygter jeg selvfølgelig a han en dag skal blive opsøgt og foøgt skudt her i opgangen (lige nu er han i fængsel).

Alt dette gør mig MEGET utryg og jeg vl gerne flytte med mit barn I EN FART!!!!

DESVÆRRE har jeg ikke selv penge til et nyt indskud og ingen mulighed for a låne i banken, indskuddet til denne lejlighed har jeg lånt a kommunen og mangler sta a betale 9.800 kroner .

Har jeg mon grundlag nok for a kommunen skal hjælpe mig med indskud??

Kommunen holder lukket idag, så kan først snakke med dem imorgem .

Håber INDERLIGT nogen kan hjælpe mig med HVAD jeg skal gøre!!

Venlig hilsen mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Pia.

Puha, kan da godt forstå du føler dig usikker.. Det er da heller ikke rart at vide at der tæt på dig bor en mand som nogen leder efter og ønsker drabt...

Politiet var min første tanke, selvom jeg ikke rigtig ved hvad de skal hjælpe dig med og slet ikke nu hvor manden sidder inde...

Men tænkte at sådan en mand skulle der holdes øje med når han kommer ud - så de mennesker der ønsker ham død ikke kommer.

Men det hjælper jo ikke dig og din situation. Syntes du skal ringe til kommunen i morgen og spørge om de vil hjælpe dig, måske du kunne få et lån mere og lægge det samme med det gamle - de kan jo se du overholder betalingerne og vil måske gerne hjælpe dig...

Syntes det er rigtig grimt for dig at du skal gå med det her...

Håber du lige vender tilbage efter at have talt med kommunen...

Stort knus fra Pia.

Anmeld

23. juni 2010

Sissel

Jeg synes at du ska tale med kommunen om det. Det kan jo være skide farligt at bo der. Hvis rådgiveren ikke vil lade dig låne penge, synes jeg du skal bede om at tale med hendes overordnede..

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Mange tak for svar Pia.

Jeg har også selv tænkt politiet, men som du selv skriver ved jeg ikke hvad de skulle gøre, de har nemlig været her dagen efte a det forkerte drab skete og ransaget "hans" hjem og derefter er han blevet fængslet ( Jeg ved selvfølgelig ikke hvad de har fundet i hjemmet der giver grundlag for fængsling).

Jeg håber også INDERLIGT a kommunen vil lade mig ligge et lån oveni, da jeg ellers ikke aner hvad vi gør .

Umiddelbart vil jeg jo også mene a det er ham og hans familie der burde flytte da han jo ikke selv er en a guds bedste børn og selv har sat sig i den situation han nu sidder i!!

MEN jeg ønsker ikke a gå til boligforeningen og forklare situationen, da jeg IKKE vil ligge mig ud med nogen.

Jeg skal selvfølgelig nok give en update.

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Jeg synes at du ska tale med kommunen om det. Det kan jo være skide farligt at bo der. Hvis rådgiveren ikke vil lade dig låne penge, synes jeg du skal bede om at tale med hendes overordnede..

Det vil jeg helt sikkert også gøre for jeg er virkelig ikke tryg ved a bo her længere .

Jeg VED jo godt a "de" ikke vil skyde hverken mig eller min datter bevdst, men vi kan jo bt næste "fejl offer" og når der nu allerede er EN uskyldig mand der har måtte lade livet, ved jeg jo a de ikke har nogen hæmninger!!!!

Anmeld

23. juni 2010

Pia.

Anonym skriver:

Mange tak for svar Pia.

Jeg har også selv tænkt politiet, men som du selv skriver ved jeg ikke hvad de skulle gøre, de har nemlig været her dagen efte a det forkerte drab skete og ransaget "hans" hjem og derefter er han blevet fængslet ( Jeg ved selvfølgelig ikke hvad de har fundet i hjemmet der giver grundlag for fængsling).

Jeg håber også INDERLIGT a kommunen vil lade mig ligge et lån oveni, da jeg ellers ikke aner hvad vi gør .

Umiddelbart vil jeg jo også mene a det er ham og hans familie der burde flytte da han jo ikke selv er en a guds bedste børn og selv har sat sig i den situation han nu sidder i!!

MEN jeg ønsker ikke a gå til boligforeningen og forklare situationen, da jeg IKKE vil ligge mig ud med nogen.

Jeg skal selvfølgelig nok give en update.

Håber virkelig det bedste...

Spekulere virkelig over hvor henne i verden du mon bor... Måske man kunne finde noget privat til leje til dig...

Knus og tanker..

Anmeld

23. juni 2010

N&J

Har du overvejet at spørge i banken, og forklare situationen, eller måske få en kassekredit (ved godt det ikke er det smarteste på sigt, men jeg bruger min til at flytte for og så fjerner jeg den igen når de er betalt ud) men jeg har også en virkelig sød bankrådgiver, som før har lade mig trække en del over (flere tusinde - fordi hun vidste de blev betalt tilbage)

MHT boligforeningen, så kan de intet gøre hvis han ikke står på kontrakten, men måske du kunne gøre kommunen opmærksom på at han kom der meget, hvis hun nu får tilskud som enlig, det ville nok give dig en lille pusteperiode, hvor han holdte sig væk i et stykke tid (hvis hun selvfølgelig snyder - det ved jeg jo ikke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.