hc=k skriver:
Jeg vil bare lige sende dig en opmundrende tanke og en krammer hvis det var muligt.
Hvis det er en lille trøst så er har både mig og mine søstre PCOS og vi har alle tre børn. Jeg har 1, min største søster har 3 og min anden søster har 2. Man skal bare klø på og der er en masse hjælp at få også med hensyn til vægten. Min søster fik Reductil og det hjalp hende til at tabe 12 kg og bum var hun gravid efter at have prøvet i 3 år.
Hold hovedet højt og husk på at du er en kvinde med stort K.
tusind tak for svar, det gav noget, lige nu er jeg kommet på Metformin, men er nu lidt i vildrede, skal først derind til gynækologen igen om 2 mdr dvs efter næste mens, ikke dne jeg forventer lige om lidt, men den næste igen (ca i august, mm den kommer i starten af august skal jeg først derind ved dne næste pga ferie) men har kun nok metformin til 1 mdr.
må vist ringe derind, er flere ting jeg er blevet i tvivl om, da hun også ville give mig noget så jeg kom til at bløde, og få renset ud, men ved ikke om det blev droppet igen, da jeg kun har de der metformin og venter på Pergotime ikke længere er i restordre, hmm synes dte hele er så rodet, måske jeg skal høre om man kan få dobbelt tid, så det hele ikke går så stærkt 
håber meget på det lykkedes første gang ved egen hjælp, på hormon så vi ikke behøver komme i IUI behandling (? hedder den vist, ved insimination ?)
Anmeld