Så kom svarene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Kløver

æv æv æv, har det godt nok blandet, meget ked og alligevel lettet.

Fik dommen i dag, PCOS

øv hvor jeg hellere ville have været foruden, på dne anden side, kan vi nu komme videre, og det gav da svar på hvorfor jeg kæmper sådan med min vægt, ingenting til før jeg tager på, og har enormt svært ved at tabe mig. Men følte mig bare så meget mindre kvinde, at jeg nu skal have hjælp til at få børn. Får svar næste gang på den sidste test, som var ang mandligt kønshormon, men ville undre mig hvis den var høj, da jeg langtfra døjer med kraftig hårvækst og lignende, desværre passede både lang cyklus, lang tid mellem ÆL jo meget godt, og desværre også cyster ved æggeleder/stokke.

puh den er lidt svær at sluge, men må jo bare op på hesten igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

AnneP

Maja84 skriver:

Fik dommen i dag, PCOS

øv hvor jeg hellere ville have været foruden, på dne anden side, kan vi nu komme videre, og det gav da svar på hvorfor jeg kæmper sådan med min vægt, ingenting til før jeg tager på, og har enormt svært ved at tabe mig. Men følte mig bare så meget mindre kvinde, at jeg nu skal have hjælp til at få børn. Får svar næste gang på den sidste test, som var ang mandligt kønshormon, men ville undre mig hvis den var høj, da jeg langtfra døjer med kraftig hårvækst og lignende, desværre passede både lang cyklus, lang tid mellem ÆL jo meget godt, og desværre også cyster ved æggeleder/stokke.

Hej Maja!

Du får lige et stort

Vi er desværre mange der er i PCOS klubben, men det gør os ikke til "mindre" kvinder!

og du får lige et extra stort  

Anmeld

23. juni 2010

Kløver

AnneP skriver:

Hej Maja!

Du får lige et stort

Vi er desværre mange der er i PCOS klubben, men det gør os ikke til "mindre" kvinder!

og du får lige et extra stort  

tak

Jeg ved jo godt jeg ikke er mindre kvinde, men følte dte nok bare midt i alt chokket i går, havde jo ik lige troet det var det, der var skyld i dte hele, og synes de er meget hurtige i vendingerne på klinikken, det er hurtigt ind og ud, så man når jo næsten ikke at have spørgsmålene inden man er ude fa døren igen.

men ja det skal nok gå, håber  bare det ikke bliver for stor en mundfuld, og er jo begyndt at blive bekymret for om man så overhovedet har mulighed for at få mere end 1 barn

Anmeld

23. juni 2010

hc=k

Maja84 skriver:

Fik dommen i dag, PCOS

Jeg vil bare lige sende dig en opmundrende tanke og en krammer hvis det var muligt.

Hvis det er en lille trøst så er har både mig og mine søstre PCOS og vi har alle tre børn. Jeg har 1, min største søster har 3 og min anden søster har 2. Man skal bare klø på og der er en masse hjælp at få også med hensyn til vægten. Min søster fik Reductil og det hjalp hende til at tabe 12 kg og bum var hun gravid efter at have prøvet i 3 år.

Hold hovedet højt og husk på at du er en kvinde med stort K.

Anmeld

24. juni 2010

Kløver

hc=k skriver:

Jeg vil bare lige sende dig en opmundrende tanke og en krammer hvis det var muligt.

Hvis det er en lille trøst så er har både mig og mine søstre PCOS og vi har alle tre børn. Jeg har 1, min største søster har 3 og min anden søster har 2. Man skal bare klø på og der er en masse hjælp at få også med hensyn til vægten. Min søster fik Reductil og det hjalp hende til at tabe 12 kg og bum var hun gravid efter at have prøvet i 3 år.

Hold hovedet højt og husk på at du er en kvinde med stort K.

tusind tak for svar, det gav noget, lige nu er jeg kommet på Metformin, men er nu lidt i vildrede, skal først derind til gynækologen igen om 2 mdr dvs efter næste mens, ikke dne jeg forventer lige om lidt, men den næste igen (ca i august, mm den kommer i starten af august skal jeg først derind ved dne næste pga ferie) men har kun nok metformin til 1 mdr.

må vist ringe derind, er flere ting jeg er blevet i tvivl om, da hun også ville give mig noget så jeg kom til at bløde, og få renset ud, men ved ikke om det blev droppet igen, da jeg kun har de der metformin og venter på Pergotime ikke længere er i restordre, hmm synes dte hele er så rodet, måske jeg skal høre om man kan få dobbelt tid, så det hele ikke går så stærkt

håber meget på det lykkedes første gang ved egen hjælp, på hormon så vi ikke behøver komme i IUI behandling (? hedder den vist, ved insimination ?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.