Er jeg den eneste der er totalt oppustet?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

piadas

Jeg er kun i uge 8+2, men tror snart jeg hopper over i ventebukserne! Det er godt nok mit 3. barn, men jeg havde ikke regnet med, at jeg skulle i ventetøjet så tidligt! Det er snart 6 år siden, jeg sidst fødte, så jeg kan ikke huske, hvor langt jeg var henne, før jeg begyndte at gå i ventebukser...

Det er ikke kun om aftenen, mine bukser strammer, men hele dagen - lige nu har jeg et par bukser på, som sad løst på mig for bare 2-3 uger siden, og nu strammer de, så jeg bliver nødt til at lyne dem op!

Hvordan har I andre det, som også er flergangsfødende? Er I også allerede ved at vokse ud af jeres almindelige tøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

CamiRon

Jeg venter vores 2. barn og er 10+4 i dag og jeg tog ventebukserne i brug i mandags, Har kun 1 par af mine almindelige bukser som jeg stadig kan være i og det er fordi de altid har været lidt store. Men ja, det er hurtigt.

En af mine kollegaer er gravid i uge 20 med sit 1. barn og min mave er altså på størrelse med hendes. Hun er også lille og jeg er efter min egen mening stor. Men det er sgu lidt vildt!

Anmeld

23. juni 2010

piadas

CamiRon skriver:

Jeg venter vores 2. barn og er 10+4 i dag og jeg tog ventebukserne i brug i mandags, Har kun 1 par af mine almindelige bukser som jeg stadig kan være i og det er fordi de altid har været lidt store. Men ja, det er hurtigt.

En af mine kollegaer er gravid i uge 20 med sit 1. barn og min mave er altså på størrelse med hendes. Hun er også lille og jeg er efter min egen mening stor. Men det er sgu lidt vildt!

Ok, så er det nok ikke kun mig! Jeg vejer også selv 10-15 kg. mere end jeg burde, men vejer det samme som før jeg blev gravid, så jeg har ikke taget på. Så det må jo være livmoderen og barnet, der fylder allerede...

Anmeld

23. juni 2010

Malonde1985

Synes ikke jeg er oppustet, men kan godt begynde at mærke at tøjet ikke sidder så pænt på maven som før jeg blev gravid . Er nu 8+5 og venter mit 2. barn, så måske det bare går hurtigere for maven at vokse denne gang end den første gang? Har ik fortalt min far endnu at han skal være morfar igen, da jeg ville vente med det til hans fødselsdag, som er på fredag .. er lidt spændt på om han lægger mærke til noget - ej det gør han ikke.. Men har tænkt mig at fortælle ham det der, eller dvs. vores datter skal fortælle ham at hun skal være storesøster .

Men tror vidst godt man kan begynde at gemme sine nederdele og stramme bukser væk for mit vedkommende.. Nu står den på løse bukser og nederdele - hurra for haremsbukser

Anmeld

24. juni 2010

IAH

Jeg har ét par bukser, jeg stadig kan gå med, men alle mine jeans er også slimfit - og det ville være synd og usundt at mase maven ned i dem nu... Kommer måske aldrig til at gå med dem mere.

Min mave er rund og gravid-agtig nu. Jeg har lige opdaget det her for ti minutter siden... Sådan en rund bue...

Jeg synes det er en god idé at fortælle din far det på fredag. Han lægger ikke mærke til det sikkert. Den slags tror jeg de færreste fædre opdager af sig selv.

God nat herfra fra Iben, der ikke kan lukke den øverste knap i pyjamasbukserne længere

Anmeld

11. juli 2010

Camilla

Det lyder som en rigtig dejlig gave. Han bliver helt sikkert glad.
Jeg føler mig godt nok også oppustet, jeg kan dog stadig passe mine bukser, men vælger at gå i løse kjoler, da det er mere behageligt i denne varme.
Jeg venter mit andet barn og er kun i uge 7+4. Jeg er lidt bange for om det er normalt, men efter hvad jeg læser er det noget der kan komme. Dejligt at have denne hjemmeside så man kan læse hvordan andre har det.
Held og lykke til jer.
Kram fra Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.