Veninder/venner ønskes-nytilflyttet Stevns kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Tina,emils mor

Hej

Jeg hedder Tina, 43 år, har Emil på 4½ måned og en datter på 17. Er lige flyttet til Hårlev som ligger ca 14 km fra Køge. Jeg kommer fra Kbh ( i 20 år),men oprindeligt Århus. Jeg kender ingen her, og kunne godt tænke mig at lære nogen at kende. gerne med børn i Emil´s alder,men også andre.

Jeg er frisk,humoristisk, positiv, rummelig og bryder mig ikke om sladder og intriger. Det er det gode og ligefremme der gør min hverdag  god     Jeg kan lide begrebet " nice and easy", og det er jo en selv der sørger for,at livet så er det langt hen af vejen  

Skriv hvis det er noget for dig.

Mvh Tina     

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

StineW

Hejsa.

Velkommen til det Sydsjællandske. Jeg bor lige udenfor Faxe på Hårlev-siden. Er 30 år og mor til Emma på to, og i gang med at øve på nr to.

Du skal da være velkommen til at kigge forbi en dag, hvis du har lyst. Elsker at lære nye mennesker at kende.

Kh Stine.

Anmeld

23. september 2010

Tina,emils mor

Hej Stine.

Undskyld den lange svartid. Der har været så meget. Det er ikke bare sådan at flytte  

Jamen jeg vil da meget gerne kigge forbi en dag. Er du alene med dine børn?

Mvh Tina

Anmeld

8. november 2010

StineW

Tina,emils mor skriver:

Hej Stine.

Undskyld den lange svartid. Der har været så meget. Det er ikke bare sådan at flytte  

Jamen jeg vil da meget gerne kigge forbi en dag. Er du alene med dine børn?

Mvh Tina

Hej Tina.

Undskyld det meget sene svar, jeg havde slet ikke set at du havde svaret.

Jeg bor sammen med min mand, og pt har vi en datter på knap 2½ år og så en bette mere på vej ( termin 3/4 )

Du skal være velkommen til at kigge forbi. Jeg er lige blvet sygemeldt pga bækkenløsning, så jeg render ikke så mange steder.

Du kan også kontakte mig på 26250111.

Knus Stine.

Anmeld

28. december 2010

tumle81

Hvis I kommer til Køge, må I endelig sige til :-)

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.