Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mange mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommerfuglelarven skriver: Tillykke med Lillemandens ankomst En god dag at have fødselsdag på, så har han den længste fødselsdag på året, og deler den med min mand
Tillykke med Lillemandens ankomst
En god dag at have fødselsdag på, så har han den længste fødselsdag på året, og deler den med min mand
Tak det Vidste Jeg ikke Forsinket tillykke til din mand :
EJ stort tillykke søde ! Så kom han endelig på trods af lægernes "han kommer meget før tid udtalelse" Dejligt .. stort tillykke håber alt gik godt..
Tillykke med ham
Stooort TILLYKKE
stort tillykke
Risen skriver: EJ stort tillykke søde ! Så kom han endelig på trods af lægernes "han kommer meget før tid udtalelse" Dejligt .. stort tillykke håber alt gik godt..
Tak ja 6 dage før termin er jo ingen ting men de har næsten taget fejl i alt, han vejede også 900g mindre end de havde skudt ham til men det er jeg nu meget glad for
2606peanut skriver: Tak ja 6 dage før termin er jo ingen ting men de har næsten taget fejl i alt, han vejede også 900g mindre end de havde skudt ham til men det er jeg nu meget glad for
Hehe ja de har ikke altid helt ret de læger.. Håber din fødsel gik rigtigt godt og det ikke var alt for smertefuldt med dine tidligere komplikationer .. Glæder mig til at se billeder..
Knus
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128