en lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Siber

Hej Tøser,

Så har jeg været til lægen i dag. Jeg følte mig virkelig hørt, og forstået og det var det vigtigste for mig. Jeg har en tid op sygehuset den 20 sept. og der sagde min læge at jeg SKULLE forlange en scanning, så vi kunne få det helt på plads! (hvis jeg ikke havde den tid i forvejen, så ville han sørge for at jeg fik en)

Jeg er ikke blevet meget klogere, men jeg føler mig hørt og forstået og det er det vigtigste for mig lige nu!

Knus Siber der har termin alt i mellem 29 okt og 17 nov!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Assi

Godt du endelig blev hørt Siber! - ja, det er det vigtigste! Lidt æv du ikke kan få mere klarhed før september, men i det mindste sker der så noget! Jeg håber, du kan nyde tiden inden trods usikkerhed om termindato. Vil I forresten kunne få mere at vide, hvis I betalte jer fra en scanning? Eller er det mere en læge, der kan give klarhed?

Assi

Anmeld

24. juni 2010

Siber

Assi skriver:

Godt du endelig blev hørt Siber! - ja, det er det vigtigste! Lidt æv du ikke kan få mere klarhed før september, men i det mindste sker der så noget! Jeg håber, du kan nyde tiden inden trods usikkerhed om termindato. Vil I forresten kunne få mere at vide, hvis I betalte jer fra en scanning? Eller er det mere en læge, der kan give klarhed?

Assi

Hej Assi,

ja det er lige irriterende at jeg ikke kan få klarhed nu, men jeg har det egentlig ok nu. Jeg kan nu nyde min ferie (starter i dag) og ved at der kommer en afklaring 20 sept.

Jeg ved ikke om en scanning på privatklink kan give os et bedre svar. Men den 20 sept er det en læge jeg skal tale med, også ved jeg ikke om han skal være med til scanningen.

Men jeg er ikke længere så frustreret og ked mere, nu ved jeg der kommer til at ske noget om det så bliver termin i okt el nov, det får vi at se. Bare jeg bliver hørt, får forklaret og set, så er det ok med mig.

Nu vil jeg bare nyde min sommerferie på 5 uger!

knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.