endnu en tur til lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Kruse90

Hej dejlige kvinder.

Jeg var en tur ved lægen igen idag. Fik taget en blodprøve i fredags for at se om jeg havde æl. men denne prøve viste intet, fik så tage en ny idag, og den har jeg forhåbelig svar på fredag

Gik også taget en klamydiapodning både fra livmoderhalsen o (smertefrit ) og fra urinrøret ( lidt ubehageligt )
Håber alt er som det skal, og at de kan se en æl denne gang. Men tvivler godt nok Er SÅ bange for at jeg ikke har ÆL.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

Hej dejlige kvinder.

Jeg var en tur ved lægen igen idag. Fik taget en blodprøve i fredags for at se om jeg havde æl. men denne prøve viste intet, fik så tage en ny idag, og den har jeg forhåbelig svar på fredag

Gik også taget en klamydiapodning både fra livmoderhalsen o (smertefrit ) og fra urinrøret ( lidt ubehageligt )
Håber alt er som det skal, og at de kan se en æl denne gang. Men tvivler godt nok Er SÅ bange for at jeg ikke har ÆL.

Aww smukke... Først et føler sådan med dig, er ikke fair at du skal alt det igennem...

Hvordan gik nr. 2 prøve? Håber den vidste at du har ÆL, så i ikke skal bekymre jer om det.

Anmeld

26. juni 2010

Kruse90

den viste desværre heller ikke noget
Skal derned igen mandag 12.20 hvis det passer på arbejdet. ( hvilket jeg håber )

Anmeld

26. juni 2010

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

Skal derned igen mandag 12.20 hvis det passer på arbejdet. ( hvilket jeg håber )

Din chef må ikke forhindre dig i at tage til fertilitetsudredning el. behandling... Du siger enkelt at det skal du... Ellers kan de få med fagforbundet at gøre...

Knus Lene

Anmeld

26. juni 2010

Kruse90

okay. Også hvis jeg kommer mandag morgen og siger det?

Anmeld

26. juni 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

Aww smukke

Hvordan kan det være at de tester igen? Er det fordi de tester tre gange for at være sikre eller?

for dig søde.. Giver du ikke en update herinde på mandag?

Er nu sikker på at din chef nok skal give dig fri

Anmeld

27. juni 2010

Soap

Med hensyn til arbejde og fertilitetsbehandling har du krav på fri og kan faktisk få tabt arbejdsfortjeneste, samme med din mand  Det er i fgl overenskomst så ja han skal give dig fri selv om du kommer mandag morgen og siger det 

Anmeld

27. juni 2010

heaven

Med hensyn til arbejde og fertilitetsbehandling har du krav på fri og kan faktisk få tabt arbejdsfortjeneste, samme med din mand  Det er i fgl overenskomst så ja han skal give dig fri selv om du kommer mandag morgen og siger det 

manden kan kun få fri med løn, den dag han skal lave en sædprøve på ægoplægningsdagen... desværre...

ps: Man kan få en paragraf 28 (mener jeg den hedder nu, ellers er det 56) - den underskriver du i samarbejde med dein arbejdesplads, og så får du alm løn når du er afsted ifm fertilitet, og din arbejdsplads får refunderet lønudgiften...

Jannie

Anmeld

28. juni 2010

Kruse90

LN_ mor skriver:

Aww smukke

Hvordan kan det være at de tester igen? Er det fordi de tester tre gange for at være sikre eller?

for dig søde.. Giver du ikke en update herinde på mandag?

Er nu sikker på at din chef nok skal give dig fri

hej skat.

har fået taget en blodprøve igen nu.
Jeg får først svar på den torsdag-fredag.
Det er for at tjekke om der er ÆL. Men altså de 2 andre har jo været negative, så de tager bare lige en 3 for at prøve en gang til om vi skulle være heldige

Men jeg har sgu nok ikke ÆL

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

hej skat.

har fået taget en blodprøve igen nu.
Jeg får først svar på den torsdag-fredag.
Det er for at tjekke om der er ÆL. Men altså de 2 andre har jo været negative, så de tager bare lige en 3 for at prøve en gang til om vi skulle være heldige

Men jeg har sgu nok ikke ÆL

Hej smukkeste

Åh.. det gør mig ondt Jamen hvad vil de så gøre? Give dig hormoner eller?

ih.... føler sådan med dig, søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.