Update på Noah igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Tut

Hej piger,

Jeg har idag siddet hos Noah fra 9-16, og han har det MEGET bedre. Da jeg kom i morges var der stuegang, og han var lidt ked af det, fordi læge skulle kigge ham i numsen, da han har en del inficerede sår der. Men han blev hurtigt glad igen, og han har været rigtig glad hele dagen.

Han får hele tiden saltvand i droppet, og så får han 400ml antibiotika hver 6 time. Og så får han febernedsættende hver 4 time og Antihistamin hver 8 time. Og så skal han smøres med Fucidin 4 gange om dagen.

Vi er meget overvældet over alle mine forældres bekendtskaber hernede, de har simpelthen været SÅ fantastiske alle sammen, og været og besøge os på hospitalet, og hentet en masse til os og talt med lægen og oversat for os. Det er simpelthen så dejligt at kende en masse "lokale" i sådan en situation. 

Jeg har lige kørt min mor på hospitalet (den er 22 hernede nu) og så tager hun nattevagten hos Noah. Han synes det var SÅ sejt at mormor skulle sove hos ham i nat.

Hans feber er faldet meget, og han er begyndt at spise lidt nu. Han er næsten gode gamle Noah igen.

Lidt sjovt i det hele er at hver gang der kommer en sygeplejerske ind på stuen, så stikker Noah armen i vejret, da han jo er vandt til at få stukket et termometer ind i armhulen

Lægerne sagde at hvis hans feber faldt mere, og han spiste pænt i morgen, så kan vi snakke om han evt. kunne komme hjem i morgen aften.

Her er lige lidt billeder af ham fra i dag hvor han ser meget bedre ud. 

TAK FOR ALLE JERES SØDE ORD OG TANKER - DET VARMER NÅR VI ER SÅ LANGT VÆK HJEMMEFRA.

Knus Tut

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Grynt

Nåhhhhh. Dejligt med nogle gode opdateringer. Så skønt at høre han er ved at komme sig det bette pus

Anmeld

22. juni 2010

Kristina V

Det var dejligt at høre det går bedre med din lille skat! Det må være hårdt ikke bare at kunne være ved hans side hele tiden, og endnu mere frustrerende ikke at kunne kommunikere med lægerne 100 %..

Håber snart han bliver helt rask..

Anmeld

22. juni 2010

Siber

ååhhrrr lille Noah mus!

Dejligt at høre at det går bedre!

Knus og flere tanker til jer

Siber

Anmeld

22. juni 2010

Marco2

Årh Tut, får da helt tårer i øjnene...

Hvor er det godt det går bedre med ham. 

Og fra nu af er jeres kvote mht sygdom sluppet op så resten af året har I raske børn!! BASTA.....

Håber I snart får ham hjem og kan nyde resten af jeres ferie.

Ag

Anmeld

22. juni 2010

Mikkelmusen

Har slet ikke fået læst dine indlæg før nu, men hvor er det bare en øv situation i sidder i. Og hvor ser han bare skidt ud. Jeg håber han snart får det bedre. Knus til jer allesammen.

Anmeld

22. juni 2010

birgittemarie

Åååhr, hvor er det da forfærdeligt at se den lille mand i den store hospitalsseng!!

Men dejligt at høre, han har fået det bedre!

Mange tanker og god bedringsknus

Birgitte

Anmeld

22. juni 2010

ivfmarie

Ih ha... Jeg kom altså helt til at græde af at se billederne...  Det er simpelthen ufatteligt hvad I har været igennem, men uanset hvor crappy situationen er, så har du bare altid lidt ekstra at gi af, Tut - du er SÅ sej.. Det er hele din familie - og det varmer så fantastisk at læse om hvordan I alle står sammen og hjælper hinanden i denne svære situation!

Dejlit at læse at der er fremgang! Nyd ferien, trods alt, man kan da med garanti sige at det blev en ferie lidt ud over det sædvanlige!

Knus og tanker til dig og din familie, og god bedring til Noah - den lille viking!

Anmeld

22. juni 2010

..

Så sidder man her og tuder.. Hvor er jeg dog glad for at læse at det går bedre og kan virkeligt sætte mig ind i hvor meget det betyder at have nogen lokale at støtte sig til!

Anmeld

22. juni 2010

Muffinmus

årh stakkels pusser...det er da bare ikke sjovt at være sådan et sted.øv øv.

Men håber i så kan få ham med hjem snart:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.