Hej piger,
Jeg har idag siddet hos Noah fra 9-16, og han har det MEGET bedre. Da jeg kom i morges var der stuegang, og han var lidt ked af det, fordi læge skulle kigge ham i numsen, da han har en del inficerede sår der. Men han blev hurtigt glad igen, og han har været rigtig glad hele dagen.
Han får hele tiden saltvand i droppet, og så får han 400ml antibiotika hver 6 time. Og så får han febernedsættende hver 4 time og Antihistamin hver 8 time. Og så skal han smøres med Fucidin 4 gange om dagen.
Vi er meget overvældet over alle mine forældres bekendtskaber hernede, de har simpelthen været SÅ fantastiske alle sammen, og været og besøge os på hospitalet, og hentet en masse til os og talt med lægen og oversat for os. Det er simpelthen så dejligt at kende en masse "lokale" i sådan en situation.
Jeg har lige kørt min mor på hospitalet (den er 22 hernede nu) og så tager hun nattevagten hos Noah. Han synes det var SÅ sejt at mormor skulle sove hos ham i nat.
Hans feber er faldet meget, og han er begyndt at spise lidt nu. Han er næsten gode gamle Noah igen.
Lidt sjovt i det hele er at hver gang der kommer en sygeplejerske ind på stuen, så stikker Noah armen i vejret, da han jo er vandt til at få stukket et termometer ind i armhulen 
Lægerne sagde at hvis hans feber faldt mere, og han spiste pænt i morgen, så kan vi snakke om han evt. kunne komme hjem i morgen aften.
Her er lige lidt billeder af ham fra i dag hvor han ser meget bedre ud.
TAK FOR ALLE JERES SØDE ORD OG TANKER - DET VARMER NÅR VI ER SÅ LANGT VÆK HJEMMEFRA.
Knus Tut
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld