Til BM - vikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

linemus

Ser det her rigtigt ud? Med benerne og så'n? Bortset fra at jeg har bundet på maven. Man glemmer hurtigt

Håber du kan se noget.

Knus Line

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

birgittemarie

Ja, det ser helt rigtigt ud. Du kan lige hive lidt op i det inderste stykke, så det kommer lidt længere op og støtter hendes nakke og måske hive de skrå stykker lidt længere ind/glatte dem ud/gøre dem bredere, if you know what I mean...

Men den er bundet helt rigtigt.

Knus Birgitte

Anmeld

22. juni 2010

Tynen

OMG!
Jeg var sgu stået af før jeg havde fået det viklet en enkelt gang rundt om mig selv

Anmeld

22. juni 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Ja, det ser helt rigtigt ud. Du kan lige hive lidt op i det inderste stykke, så det kommer lidt længere op og støtter hendes nakke og måske hive de skrå stykker lidt længere ind/glatte dem ud/gøre dem bredere, if you know what I mean...

Men den er bundet helt rigtigt.

Knus Birgitte

Ok, jeg tror jeg forstår Altså de skrå stykker er bredt helt ud til hendes knæhaser. Kommer de længere, lander de ved anklerne, så hun sidder og stritter med benene. Det er vel ikke meningen, er det?

Vi skal vist øve os lidt - og så skal hun have klippet negle, så jeg ikke bliver helt stribet foran

Anmeld

22. juni 2010

linemus

Tynen skriver:

OMG!
Jeg var sgu stået af før jeg havde fået det viklet en enkelt gang rundt om mig selv

Fnis - jeg ser straks for mig, hvordan du står viklet ind som en mumie, hvor man lige kan ane et par forvirrede desperate øjne mellem sprækkerne, mens ungen ligger på gulvet

Anmeld

22. juni 2010

Stumpen

linemus skriver:

Fnis - jeg ser straks for mig, hvordan du står viklet ind som en mumie, hvor man lige kan ane et par forvirrede desperate øjne mellem sprækkerne, mens ungen ligger på gulvet

Anmeld

22. juni 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Ok, jeg tror jeg forstår Altså de skrå stykker er bredt helt ud til hendes knæhaser. Kommer de længere, lander de ved anklerne, så hun sidder og stritter med benene. Det er vel ikke meningen, er det?

Vi skal vist øve os lidt - og så skal hun have klippet negle, så jeg ikke bliver helt stribet foran

Nej ikke længere udad, men indad over ryggen. Det er ikke nødvendigt, bare meget rart, at man kan gøre det, hvis man behøver mere rygstøtte. 

Anmeld

22. juni 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Nej ikke længere udad, men indad over ryggen. Det er ikke nødvendigt, bare meget rart, at man kan gøre det, hvis man behøver mere rygstøtte. 

Ahaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.