ét år siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

For præcis et år siden stod jeg med min positive test... Jeg var glad, kuldret, spændt, forvirret og skide hamrende bange!

knapt 8 måneder senere, lå jeg med den smukkeste lille skabning i armene, og det var uden tvivl kærlighed ved første blik!!!

Ved slet ikke hvad jeg vil med den her tråd... Synes bare det er en lidt nostalgisk dag

se lige hvad de 2 streger blev til:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

smokin

Caroline86 skriver:

For præcis et år siden stod jeg med min positive test... Jeg var glad, kuldret, spændt, forvirret og skide hamrende bange!

knapt 8 måneder senere, lå jeg med den smukkeste lille skabning i armene, og det var uden tvivl kærlighed ved første blik!!!

Ved slet ikke hvad jeg vil med den her tråd... Synes bare det er en lidt nostalgisk dag

Hun ER bare skøn!

Anmeld

22. juni 2010

NLME<3

jeg husker også tydeligt den dag jeg fik bare beskeden fra lægen, det var den 1 april, så der var næsten ingen der troede på os  det var sådan en dejlig dag  

Hun er bare skøn

Anmeld

22. juni 2010

Koen.

Hun er bare for stor en lækkermås

Anmeld

22. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor ser hun dejlig ud..

Jeg kan også tydeligt huske dagen, hvor jeg stod med den positive test.. og det ER bare en stor dag..

Anja

Anmeld

22. juni 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

HVor er hun bare skøn!!

Og det er da helt tilladt at blive nostalgisk. Det er faktisk præcis 7 år siden min store dreng blev til idag *FNIS*

Anmeld

22. juni 2010

Sisley

Ja, det er altså helt fantastisk og fuldstændig uforståeligt, at to mennesker kan skabe et lille nyt menneske! Og hvor går tiden bare hurtigt!

Anmeld

22. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Dejlig tråd Og ja, hun er skøn den lille Laura. Glæder mig til i kommer til Sjl. Så kan jeg måske få lov at se hende live. KNUS.

Anmeld

22. juni 2010

Nanna1985

Hold da op en lille søøøød prinsesse pige

Kan godt huske, da du oprettede indlægget om at du var gravid

Tiden flyver afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.