Hvilken farve? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

twinboys

Ejjjj da klart det mørke... som på billede 1...

Hilsen hende med det orange-røde hår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

slettet_7530

Jeg synes du ser dejlig ud uanset hvad, men den mørke klder dig supergodt og gør dig ikke så "dullet" (ikke negativt)

Hvis det skal være i den lyse boldgade synes jeg personligt at det meget blonde er for meget så skal det være gyldent

Anmeld

22. juni 2010

Risen

Ihh det er godt nok blandet synes jeg .. Måske skal jeg kaste mig ud i noget helt 3? Rødt ? haha.. ej aner det virkelig ikke for synes altid folk er blandet omkring det.. hmm.. Men tak for kommentarene dem vil jeg helt klart tage med i mine overvejelser..  

Anmeld

22. juni 2010

SiLiMiMa

Jeg synes, du ser bedst ud med mørkt hår - måske fordi jeg selv er mørkhåret Ej pjat.

Jeg har altid syntes, at kombinationen af mørkt hår og blå øjne er så flot! (selv har jeg brune øjne...)

heise

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
molle85 skriver:

Jeg syntes det klæder dig rigtig godt med det lyse hår på billede 2

Enig

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes du er smuk, uanset om du har lyst eller mørkt hår!

Me hvis jeg endelig skulle vælge, så måtte det blive det mørke hår... Det giver dig mere "dybde" at se på, og du ser mere voksen/moden ud med det mørke hår, synes jeg.

Anmeld

22. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tror en blanding af blond, kobber og honning farver kunne være vildt flot. Især med de der  flotte blå øjne.

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

Du er da vist en lækkermås om så håret var grønt og jeg synes absolut både det lyse og det mørke klæder dig. Meeeeen, det lyse er for hot

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Jeg synes du er flot både med mørkt og lyst hår, men ikke den helt afblegede. Ikke at du ikke er pæn med det, men synes bare det bliver dullet når du har sådan et flot langt hår. 

Jeg synes du skal vælge noget lyst og gyldent, så lyst men med flere farver og sådan lidt naturligt.

Jeg er selv på vej til at gå fra mørkt til en farve der ligner min egen i nuancen, jeg har sagt til min frisør jeg gerne vil have noget ligende Lauren Conrad.

Hvis jeg så lige kunne få længden med i købet...eller nej bare se ud som hende

Anmeld

22. juni 2010

Svei

Jeg synes helt klar du er mest smækker-lækker og med mere udtryk som brunette...det lyse er altså ret kedeligt..du ligner alle de andre kedelige piger med langt lyst hår...med det mørke er dine øjne også bare vildt smukke...så jeg stemmer på det mørke...KLART...og det er da ikke koldt, men bare mere en type end det lyse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.