Hjælp....taber mit hår :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.034 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

lisbethita

Hej piger,

Er det bare mig??? Eller er I andre, som føler I er ved at tabe hele parykken?? Jeg er lige begyndt og fælde....og det er HELT VILDT så meget hår jeg taber, snøft!! Vi skal have barnedåb den 11 juli og jeg skal til frisør i dag. Jeg tør IKKE få lavet reflekser som jeg plejer, for så hiver han alt håret af mig. Jeg kan ikke køre fingrene igennem uden at jeg taber hår. Nu havde jeg ellers lige fået så dejlig tyk en hårpragt, øv 

Har I også prøvet det og hvad gør I for at modvirke det? Nogen, der har nogle tips??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mathilde

Jep jeg begyndte også at tabe mit hår efter fødslen men selvom jeg stadig ammer meget her knap 1år efter, så har jeg stadig masser af hår og jeg fælder ikke så meget mere...

Men har desværre ikke nogle tips.

Anmeld

22. juni 2010

Koen.

Jeg ammer dog ikke, men jeg taber altså os håret helt vildt Tør knap børste det, for der ryger bare så meget hver gang...

Anmeld

22. juni 2010

lisbethita

Mathilde skriver:

Jep jeg begyndte også at tabe mit hår efter fødslen men selvom jeg stadig ammer meget her knap 1år efter, så har jeg stadig masser af hår og jeg fælder ikke så meget mere...

Men har desværre ikke nogle tips.

Øv....ingen tips?? Hmm...så må du holde øje med min tråd, så vi kan finde ud af det.

Anmeld

22. juni 2010

lisbethita

lisbethita skriver:

Hej piger,

Er det bare mig??? Eller er I andre, som føler I er ved at tabe hele parykken?? Jeg er lige begyndt og fælde....og det er HELT VILDT så meget hår jeg taber, snøft!! Vi skal have barnedåb den 11 juli og jeg skal til frisør i dag. Jeg tør IKKE få lavet reflekser som jeg plejer, for så hiver han alt håret af mig. Jeg kan ikke køre fingrene igennem uden at jeg taber hår. Nu havde jeg ellers lige fået så dejlig tyk en hårpragt, øv 

Har I også prøvet det og hvad gør I for at modvirke det? Nogen, der har nogle tips??

Nååå...nu ringer jeg til lægen. Så må vi se, hvad hun siger... 

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde

lisbethita skriver:

Øv....ingen tips?? Hmm...så må du holde øje med min tråd, så vi kan finde ud af det.

Jeg tror ikke der er så meget man kan gøre... Jeg mener at jeg har læst et sted, at man tit stopper med at fælde når man er gravid og når man så har født, så fælder man ekstra meget i en periode.

Men ja, det kan da være der er nogen der har nogle tips

Anmeld

22. juni 2010

Anja

Jeg tror ikke, at der er så meget at gøre. Det er hormonelt. Under graviditeten fælder man ofte næsten ikke og når graviditeten så er slut og hormonerne efter noget tid har forladt kroppen begynder man at tabe alt det hår man "burde" have tabt under graviditeten, derfor kommer det til at virke så voldsomt.

Jeg har prøvet det ved begge min tidligere graviditeter og jeg endte med at klippe mit hår ret kort for så at lade det vokse ud igen. Alt det tabte hår er hos mig kommet tilbage stille og roligt.

Anmeld

22. juni 2010

Pia

det er rent hormonel, så det er rigtig svært og gære noget ved det.
Selve det at du fælder kan du ikke gøre noget ved..
Men du kan lave en advocadocrem af advocado og mayonaise. Smøre dit hår ind i det og lade det sidde i en time og så vaske det ud, med en ganske alm shampo.
Det styrker håret og gør det tykkere med tiden igen..

Men ja det er rigtig øv og tabe så meget hår.

Anmeld

22. juni 2010

lisbethita

Anja skriver:

Jeg tror ikke, at der er så meget at gøre. Det er hormonelt. Under graviditeten fælder man ofte næsten ikke og når graviditeten så er slut og hormonerne efter noget tid har forladt kroppen begynder man at tabe alt det hår man "burde" have tabt under graviditeten, derfor kommer det til at virke så voldsomt.

Jeg har prøvet det ved begge min tidligere graviditeter og jeg endte med at klippe mit hår ret kort for så at lade det vokse ud igen. Alt det tabte hår er hos mig kommet tilbage stille og roligt.

Hejsa....Jeg nægter at klippe meget af! Jeg nægter at få den der mor-hjelm!!! Jeg er bare så ked af, at jeg taber så mange hår. Nu havde jeg lige fået så fint tykt hår 

Men tak fordi du skrev og fordi jeg så ved, at jeg ikke er den eneste 

KRAM

Anmeld

22. juni 2010

lisbethita

Andre please??? Venter stadigt på, at lægen ringer tilbage til mig :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.