Gave til dp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Hyner

Det er Emma`s sidste uge, og jeg skal ha fundet en gave til hendes dp...

Men hvad???

Vi har 400 og gøre godt med, men jeg aner ikke hvad hun vil kunne li..

Det oplagte er vel at lave et gavekort til en babybutik da hun venter barn til november, Men er det ikke lidt tamt??

Håber i vil hjælpe..

Knus Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Anja

Synes da, at noget baby-noget kunne være oplagt, når hun venter barn

Da Elias stoppede fik hans dp en picnic kurv. Jeg vidste, at de skulle i Ulvedalene og se teater og have mad pakker med, så jeg købte en picnic kurv i flet og fyldte den med en god flaske vin, blomster, chokolade, sommersby og frugt. Det virkede som om, at hun blev meget glad for den.

Anmeld

22. juni 2010

Nadi

Til Oliver's dp havde jeg købt et Poul Pava sæt med to krus og to skåle + dertilhørende servietter. Jeg syntes det var et rigtig sødt sæt og så var det noget hendes mand og hende kunne bruge. Han er nemlig førtidspensionist og var lige så meget en del af børnenes hverdag som hun selv var, og Oliver og dp-manden havde skabt et specielt bånd.

Jeg var også meget i tvivl, men følg din mavefornemmelse. Meeen kunne du ikke finde noget mere ophidsende end et gavekort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

Hyner

Nadi skriver:

Til Oliver's dp havde jeg købt et Poul Pava sæt med to krus og to skåle + dertilhørende servietter. Jeg syntes det var et rigtig sødt sæt og så var det noget hendes mand og hende kunne bruge. Han er nemlig førtidspensionist og var lige så meget en del af børnenes hverdag som hun selv var, og Oliver og dp-manden havde skabt et specielt bånd.

Jeg var også meget i tvivl, men følg din mavefornemmelse. Meeen kunne du ikke finde noget mere ophidsende end et gavekort

Det var da vildt sødt... Hvor har du købt det sæt???

Ja et gavekort er ikke vildt ophidsende, så det må vidst være min plan B... (men gud hvor ville det være let ik?)

Anmeld

22. juni 2010

Nadi

Hyner skriver:

Det var da vildt sødt... Hvor har du købt det sæt???

Ja et gavekort er ikke vildt ophidsende, så det må vidst være min plan B... (men gud hvor ville det være let ik?)

Jeg faldt også pladask for det da jeg så det, men det er købt i imerco  og det var ikke særlig dyrt faktisk!

Måske du kan få lavet en baby-kurv til hende istedet for et gavekort som en plan C  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.