Hey...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

Rahmberg.dk

ja så må jeg hellere tage mig sammen og skrive hej herinde.

Jeg er gravid for 3 gang, og venter endnu en pige i starten af September, hun skal fødes ved planlagt kejsersnit :D

Min første graviditet var i 1990 (fødsel), den anden i 2006 (fødsel) så der er lidt aldersforskel imellem mine piger, hvilket også er grunden til at vi har valgt at få nr. 3.

Vi bor i en lejet lejlighed i Aalborg Ø, og jeg er tilflytter fra Århus, da jeg fandt drømmefyren her i Aalborg måtte jeg jo flytte efter ham, og sige farvel til venner, og kendte omgivelser.
Desværre mister man efterhånden kontakten til de gamle venner og sygdom under graviditeten var bestemt ikke specielt venskabs vedligeholdende så jeg har stort set kun familien, og et par enkelte tilbage idag.

Nu er jeg igen ramt af først 20 ugers konstant kvalme m. opkast og siden svær bækkenløsning som kun bliver værrere.

Kæresten sejler som maskinmester så er meget alene.
Hvilket også gør at jeg er her på siden fra tid til anden :)

Min hobbyer er mine heste, og fotografering.
Selv om det desværre ikke er det store jeg har mulighed for at vedligeholde det her under graviditeten.
Nå men ville bare lige sige hej i gruppen, og håber at høre nærmere om jer allesammen herinde.

Gravide og forældre fra Aalborg og omegn som har lyst må gerne tilføje mig på msn (wendyshah@hotmail.com)

Hilsen Berit, Aalborg Ø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.