Update på Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Tut

Godmorgen piger,

Tak for alle jeres krydsede fingre og søde ord.

Ja, jeg fatter heller ikke hvorfor vi skal igennem alt dette - det er så unfair.

Jeg har lige talt med Christian her til morgen, han har sovet på hospitalet. Det er gået sådan nogenlunde - De er blevet meget mere agresive med antibiotikaen i hans drop nu. Bare siden kl. 18 i går, og til kl. 04 i nat har han fået 3 poser.

De sagde at hans temp her til morgen er ca. 38,2 - men vi stoler ikke rigtig på deres temp. tagning - for de tager den under armen, med sådan en numsetermometer, og det virker ikke så rigtigt som når man tager det i numsem. Men da han jo får taget det hver 2. time, så er det jo bedst at skåne hans lille numse for det. Men jeg synes bare det er mere korrekt i numsen.

Vi har også fået noget creme med antibiotika i der hedder Fucidin, som vi skal smørre alle hans knopper med, så infektionen både bliver behandlet indefra og udefra.

Da jeg talte med Christian for 20 min siden sov Noah stadig, og jeg skal lige give Nana noget mad, så kører jeg ind på hospitalet igen.

Nå, men det positive er at Nana hygger sig i stor stil, og hun er en værre vandhund. (se billederne af hende)

Jeg kommer med update senere når jeg ved hvordan situationen er med Noah.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Grynt

Jeg syntes godt nok også I har været alt for meget igennem, så her er et knus Jeg syntes også det er skønt at se I alligevel får nydt poolen og bette mus trods sygdom mm.

Tænker på jer

Anmeld

22. juni 2010

Anja

Sikke dejligt, at det trods alt virker som om han er i bedring

Jeg er sikker på, at vi også på et tidspunkt har brugt Fucidin til at behandle betændte sår med på Jonas, det virkede super godt.

Dejligt at se vandhunden Nana som lyspunktet i denne tid.

Anmeld

22. juni 2010

Millebasse

Puha, hvor har jeg ondt af jer.. Det er slet ikke retfærdigt at i skal alt det igennem!!

Sender de bedste tanker til jer og Noah

Anmeld

22. juni 2010

Nadi

Hvor er det dejligt at høre at hans temp er faldet, og jeg synes det er helt fint den bliver taget i armhulen når det nu er hver 2. time det skal gøres. Det skåner ham jo mest muligt.

Det er også skønne billeder af Nana, hun er bare skøn, og det ser ud til at hun hygger sig trods alt.

Sender et kæmpe KNUS, og vide jeg tænker rigtig meget på jer!!

Anmeld

22. juni 2010

..

Fik slet ikke svaret på den anden tråd, hvor er det dog synd for jer og simpelthen så uretfærdigt. Er trods alt glad for at læse at I er trygge ved lægerne dernede og I føler jer i gode hænder. Krydser alt hvad jeg har for at han snart kommer på toppen igen!

Mange tanker fra Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.