Er det mon bare mig...eller? (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Blyb

Hej piger..

Ved godt der har været snart en milliard spørgsmål vedr. den slags, men efter min spontane abort i maj måned har jeg blødt usandsynligt meget..

Jeg startede med at pletbløde en god uge - derefter kom der 14 dage hvor jeg blødte ret voldsomt. Det stoppede så og jeg tænkte at nu var det ovre. Nu en god uge efter er jeg så begyndt at bløde igen - noget mere end før. Det har nu stået på i 5 dage..

Jeg tænker bare...der må da være en grænse for, hvor meget der skal ud! Jeg var trods alt kun i 6 uge (og fosteret gået til noget tidligere).

Jeg var til gyn. i dag - der i øvrigt er meget svær at få et ord ud af! Og af hvad jeg kunne forstå på hende, ud fra de få ord hun sagde, så var alt åbenbart okay. Jeg havde muligvis en infektion og fik en recept på antibiotika.

Er der andre end mig der har været igennem et ligende forløb. Synes godt nok det snart er en anelse frustrerende, selvom jeg denne gang er glad for min krop selv har kunne klare at udskille fostret.. (Havde en MA i dec med et efterfølgende langt forløb på 1½-2 mdr. hvor HCG ikke ville falde)

Arhh..sorry mit lange indlæg - har bare tumlet rundt med dette forløb i en måned nu! Jeg vil videre....!

Hej fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

LinLin

Det lyder godt nok sok lang tid... Jeg blødte 5 dage og så slut! (var 11+0...)

Det er ikke mens der er kommet nu?

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Har ingen erfaringer, men sender et

Anmeld

22. juni 2010

Blyb

Mor til David skriver:

Det lyder godt nok sok lang tid... Jeg blødte 5 dage og så slut! (var 11+0...)

Det er ikke mens der er kommet nu?

Ja, jeg synes også det er meget lang tid.. Du aborterede i 10 eller 11 uge ikke?

Jeg mener bare, der burde da være mere der skulle ud jo længere henne man var?!

Jeg tror ikke på det er min mens nu. Ikke når det kommer så hurtigt. Har kun haft en uge hvor jeg ikke blødte. Der kan jeg vel dårligt nå at have haft ÆL.

Hvor er din mave i øvrigt blevet flot!

Anmeld

22. juni 2010

Blyb

Mettemus skriver:

Har ingen erfaringer, men sender et

Tak søde..

Håber alt går godt med dig og mavsi

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Blyb skriver:

Tak søde..

Håber alt går godt med dig og mavsi

Stille og roligt, ligesom det skal

Anmeld

22. juni 2010

LinLin

Blyb skriver:

Ja, jeg synes også det er meget lang tid.. Du aborterede i 10 eller 11 uge ikke?

Jeg mener bare, der burde da være mere der skulle ud jo længere henne man var?!

Jeg tror ikke på det er min mens nu. Ikke når det kommer så hurtigt. Har kun haft en uge hvor jeg ikke blødte. Der kan jeg vel dårligt nå at have haft ÆL.

Hvor er din mave i øvrigt blevet flot!

Ja det ville jeg da også tænke...

Var lige startet på uge 12...

Og tak - er også meget glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.