Hej piger..
Ved godt der har været snart en milliard spørgsmål vedr. den slags, men efter min spontane abort i maj måned har jeg blødt usandsynligt meget..
Jeg startede med at pletbløde en god uge - derefter kom der 14 dage hvor jeg blødte ret voldsomt. Det stoppede så og jeg tænkte at nu var det ovre. Nu en god uge efter er jeg så begyndt at bløde igen - noget mere end før. Det har nu stået på i 5 dage..
Jeg tænker bare...der må da være en grænse for, hvor meget der skal ud! Jeg var trods alt kun i 6 uge (og fosteret gået til noget tidligere).
Jeg var til gyn. i dag - der i øvrigt er meget svær at få et ord ud af! Og af hvad jeg kunne forstå på hende, ud fra de få ord hun sagde, så var alt åbenbart okay. Jeg havde muligvis en infektion og fik en recept på antibiotika.
Er der andre end mig der har været igennem et ligende forløb. Synes godt nok det snart er en anelse frustrerende, selvom jeg denne gang er glad for min krop selv har kunne klare at udskille fostret.. (Havde en MA i dec med et efterfølgende langt forløb på 1½-2 mdr. hvor HCG ikke ville falde)
Arhh..sorry mit lange indlæg - har bare tumlet rundt med dette forløb i en måned nu! Jeg vil videre....!
Hej fra mig!
Anmeld