3D idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Avi

WARV...Hvor ER hun sød - ja spædende hvad hun skal hedde - altid spændende med navne

Jeg synes bare at du ser skie godt ud i badetøj og mave  og håber da at de bliver lette at smide igen

Knuz Avi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Avi

HOV! glemte at skrive at hun dag HELTVILDT!!!!  ligner de andre...

Anmeld

22. juni 2010

Tina2

Avi skriver:

HOV! glemte at skrive at hun dag HELTVILDT!!!!  ligner de andre...

Ja synes bestemt også hun ligner de to store troldeunger  Og tak, ja jeg håber det er til at komme af med de kg igen, det er sgu så træls de så nemt kommer på!!!!

Anmeld

22. juni 2010

Tina Andersen

Stort tillykke med lillepige som for vildt ligner de andre men det gør jo bestemt ikke noget med de smukke unger du holder dig bliver spændene at se hende live.

glæder mig også til at høre hvad hun skal hedde

Og du er da smækker lækker den sidder da superflot på dig altså mavsen

k.h

Tina

Anmeld

22. juni 2010

tumle81

Hvor er det bare nogle lækre billeder af endnu en smuk prinsesse. Det bliver bare så spændende når vi får lov at se hende live :-)

Glæder mig også enormt til at høre hvad I finder på af navn til hende...

Kan slet slet ikke forstå du synes du ligner en hval, du er virkelig flot gravid. Det er ikke til at se der er røget mange kg på, men det er også værre for en selv end alle andre, tager jo også ca 20 kg på de gange jeg har været gravid!!

Knus Kathrina

Anmeld

22. juni 2010

Heidimed lea

nu kan jeg godt se at hun ligner de andre på det første billede

jeg synes altså stadig ikke du er så stor denne gang, du ser flot ud..

var der godt på mallorca,, vi rejser jo derned i uge 28

knus Heidi

Anmeld

24. juni 2010

Tina2

tumle81 skriver:

Hvor er det bare nogle lækre billeder af endnu en smuk prinsesse. Det bliver bare så spændende når vi får lov at se hende live :-)

Glæder mig også enormt til at høre hvad I finder på af navn til hende...

Kan slet slet ikke forstå du synes du ligner en hval, du er virkelig flot gravid. Det er ikke til at se der er røget mange kg på, men det er også værre for en selv end alle andre, tager jo også ca 20 kg på de gange jeg har været gravid!!

Knus Kathrina

Tak for det.... Åh jo, man kan skam sagtens se der er kommet en masse ekstra kg på mig, dog allermindst ved billeder taget fra siden *gg*

Jeg tror også jeg når over de 20 kg denne gang.....

Ja, det bli'r spændende med navnet, vi havde jo et 100% fast drengenavn, men det bli'r jo så ikke taget i brug, men pigenavne havde vi ingen af, meeeeeen.... Vi har to vi snakker om

Anmeld

24. juni 2010

Tina2

Heidimed lea skriver:

nu kan jeg godt se at hun ligner de andre på det første billede

jeg synes altså stadig ikke du er så stor denne gang, du ser flot ud..

var der godt på mallorca,, vi rejser jo derned i uge 28

knus Heidi

Hej Heidi, vægten følger faktisk ligeså godt med denne gang som de andre til trods for lange gåture, zumba osv.... Og jeg synes jo det er fantastisk med alle de nye lækre grøntager der er nu og spiser SÅ meget af det, men men men... Kg'ene VIL altså sidde på min krop, når jeg er gravid  Så må bare få dem af bagefter:-)

Det var fint på Mallorca, vil dog ikke derned igen i juni... Vandet er lidt for koldt, men nu går jeg så heller ikke i før det er 23-24 grader ;-)

Vi havde et par overskyede dage, men ellers var der 26-30 grader... Jeg vil jo helst 35 grader +..... Håber i får en dejlig tur derned:-) Hvor skal I bo?

Glæder mig til vi ses i zoo imorgen!!!!! Og I er jo de eneste vi kender, uhhh, det bli'r bare så spændende at møde en masse nye mennesker, jeg glæder mig helt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.