Aften tøser.. Question:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

S.L.S

Nu er min brumbasse snart 8 md gammel.. Hun har fra igår fået en total åndssvag ide med at læne sig helt frem mellem benene og så kaste sig tilbage i ryggen på sofaen og det gør hun gentagne gange.. Hun laver pruttelyde i mens eller kører bil, hvad det nu hedder  :-) som om hun lige har fået et skud sukker??

Andre der har oplevet det?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

S.L.S

Hov den er røget under forkert gruppe? Har intet med navngivning at gøre da hi hi.. Fejl 10... My bad

Anmeld

21. juni 2010

4kløver

S.L.S skriver:

Nu er min brumbasse snart 8 md gammel.. Hun har fra igår fået en total åndssvag ide med at læne sig helt frem mellem benene og så kaste sig tilbage i ryggen på sofaen og det gør hun gentagne gange.. Hun laver pruttelyde i mens eller kører bil, hvad det nu hedder  :-) som om hun lige har fået et skud sukker??

Andre der har oplevet det?

Knus

Det gør min også og det gør nas når hun gør det når hun sidder ved mig  min er så begyndt at lave smaske(kysse) lyde

Anmeld

21. juni 2010

S.L.S

det har hun så gjort længe og kæmper med at slå knald med tungen også.. men forstår bare ikke det der trip hi hi.. nå må vel spørge SP på fredag om hun er gak gak  syntes udviklingen går ekstremt stærkt nu..

Går din også i spagat.. her spreder hun benene og lægger sig helt fladt i mellem dem og laver pruttelyde på læderet på sofaen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.