Jer fra Jylland....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

82Miraklet

Halløj....

ved godt Jylland er stor... men nu skal vi jo på ferie ved Løjt Ferieby her i uge 27... Er der ting i Jylland som i varmt kan anbefale at bruge tiden på nu vi er der.... ????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Mimic

selvom det er et stykke fra løjt, så kan jeg varmt anbefale Madsby legepark i fredericia eller skærup mini zoo

Anmeld

21. juni 2010

Stumpen

Maria82 skriver:

Halløj....

ved godt Jylland er stor... men nu skal vi jo på ferie ved Løjt Ferieby her i uge 27... Er der ting i Jylland som i varmt kan anbefale at bruge tiden på nu vi er der.... ????????

Hvor er det???????????????????????????????

Anmeld

22. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Hvor er det???????????????????????????????

Var lige inde og "krakke" den  Det ligger mellem Aabenraa og Haderslev.

Jeg ved ikke hvad der ligger i det område, jeg er bedre til Midtjylland

Anmeld

22. juni 2010

Stumpen

Det var langt nede.. og så langt nede at jeg desværre ikke kan hjælpe dig...

Anmeld

22. juni 2010

82Miraklet

Jeps det ligger omkring Åbenraa... Men nu tænker jeg også bare sådan mere generelt steder i HELE jylland som er værd at tage hen og se på.... Vi skal jo trods alt have en hel uge til at gå, så lange ture går nok også...... hehe...

Skærup mini Zoo der var vi for 2 år siden... Super hyggeligt!!!

Vi har snakket lidt om Jesperhus ????

Anmeld

23. juni 2010

Charlie

Det lyder da hyggeligt med ferie i det jyske Men mine bud ville være Jeg kan ikke siger så meget om Jesperhus, da det er maaaaange år siden, jeg har været der! Givskud, Legoland, Djurs sommerland, Randers regnskov, Kattegatcenteret i Grenaa, Himmelbjerget og sejltur med Hjejlen i Silkeborgsøerne, Nordsøen Oceanarium i Hirtshals osv. osv. osv.

Anmeld

23. juni 2010

82Miraklet

Charlie1980 skriver:

Det lyder da hyggeligt med ferie i det jyske Men mine bud ville være Jeg kan ikke siger så meget om Jesperhus, da det er maaaaange år siden, jeg har været der! Givskud, Legoland, Djurs sommerland, Randers regnskov, Kattegatcenteret i Grenaa, Himmelbjerget og sejltur med Hjejlen i Silkeborgsøerne, Nordsøen Oceanarium i Hirtshals osv. osv. osv.

Uha uha, nej men så kunne du da nævne en masse andet spændende, der er da noget der lige skal studeres nærmere, TAK !!!

Anmeld

23. juni 2010

Stumpen

Synes godt nok at Jesper hus er en meget lang køretur.. Men ellers er der også ree park.. Det var virkelig kanont!

Anmeld

24. juni 2010

Heidi B

Hvor vildt, Vi har lige besøgt et vennepar i Lørj Kirkeby!!!

Nå men Legoland kan anvefales, har lige været der, men kom tidligt og bestil evt express billetter på nettet.

Givskud, Danfoss universe. En tur over grænsen. En tur til Fanø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.