Hvornår kom jeres barn/børn til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

LotteN

MoarJ skriver:

kan se det variere meget hvornår man sender sit barn til frisøren eller klare det hjemme... 

Julie har stadig end masse baby hår... Ved I hvad jeg kævler om?

klip babyhåret af - så vokser det andet hår hurtigere....

Lærke har jo intet hår på hovedet, så hun har ikke været forbi frisøren endnu - men klippede lidt babyhår af  i nakken den anden dag - ikke at der var meget at klippe af selvom hun er 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

N&J

Var lige hjemme ved min veninde i dag (som er frisør), hun sagde at jeg skulle vente med at klippe hende til det var vokset (langt mere end nu) og var begyndt at blive pjusket, så hun kunne få en kant på håret (en slags page) så håret derefter kunne følge med over det hele, det vokser jo lidt sjovt fordi de ligger meget på siden.. og så har både jeg og hendes far krøller, så derfor skal der også tages hensyn til krøllerne, men Nikita skal ikke klippes før håret er langt nok til at mor her kan få en tot til babybogen... hihi.. men hendes hår vokser langsomt.. 

Anmeld

22. juni 2010

TbCp

Laulund87 skriver:

Det er også billigst Skønt med en svigerinde der er frisør

Ja det er det
Og så har min datter så meget krudt i rumpen at jeg ikke er sikker på jeg vil udsætte en frisør for det

Anmeld

22. juni 2010

LinLin

Det har han ikke været endnu

Havde en sød dagplejemor der klippede ham og nu bruger vi bare en maskine... Men han har været 1 år og 3 mdr tror jeg første gang han blev klippet...

Anmeld

22. juni 2010

Sara.

Lærke blev klippet første gang da hun var 5 mdr... godt nok af min mor (hun klipper alle i familien).

Hendes hår var så langt bagpå, langt forbi hendes skuldre.... og det er ikke praktisk når man ligger ned.... resten af håret havde også en god længde og skulle klippes....

Anmeld

22. juni 2010

Muffinmus

MoarJ skriver:

Frisør for alle første gang i deres liv?

Jeg får hele tiden afvide, skal din datter ikke snart til frisøren og klippes lidt... Hmm.... Jeg selv synes ikke hun trænger til at blive klippet endnu... Hun ser så skøn og dejlig ud med den frits hun nu har....

hmm, det kommer vist an på hårpragten...for min datter har dælme ikke hår nk til den slags endnu:-)

Men min søn klippede jeg så småt fra 10 mdr af, men ikke hos en frisør..den slags småting kan man jo sagtens lige selv klare:-)

Anmeld

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

Det var kort tid efter hendes dåb, så hun har været lige over 3 måneder gammel - jeg klippede det dog selv de første par gange, da det bare lige skulle studses lidt i de lange lokker.

Og første gang hun var ved frisøren var hun lige blevet 1 år, der skulle styr på krøllerne og klippes i frisure - efterfølgende har hun været det ca hver 3. måned. Sidste gang klippede jeg hende dog selv (er ikke frisør, men har tit klippet veninder med godt resultat).

Anmeld

22. juni 2010

bagger26

Sommerfuglelarven skriver:

Det var kort tid efter hendes dåb, så hun har været lige over 3 måneder gammel - jeg klippede det dog selv de første par gange, da det bare lige skulle studses lidt i de lange lokker.

Og første gang hun var ved frisøren var hun lige blevet 1 år, der skulle styr på krøllerne og klippes i frisure - efterfølgende har hun været det ca hver 3. måned. Sidste gang klippede jeg hende dog selv (er ikke frisør, men har tit klippet veninder med godt resultat).

Du kan da også lade KM klare det selv, syntes hun klippede det så fint sidste gang hehehe...

Anmeld

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

bagger26 skriver:

Du kan da også lade KM klare det selv, syntes hun klippede det så fint sidste gang hehehe...

Hehe ja, når det endelig skulle være, så gjorde hun det godt

... Men jeg frygter dog for at resultatet skulle blive lissom to piger fra hendes børnehave, de måtte klippes ned til et par centimeter. Så ville jeg altså græde!

Anmeld

22. juni 2010

Margorie

Silke er to år og har ikke været af sted til frisør.. Hun har det skønneste lange hår Der går nok et godt stykke tid før hun skal klippes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.