Jeg overgiver mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

LinLin

Har lige bestilt tid til 3d/4d scanning på torsdag! (29+0)

Synes det er alt for længe siden jeg har set ham og der er alt for længe til han kommer ud til os, så jeg var bare NØDT til det! (selvom jeg synes billederne er lidt uhyggelige, fordi de er så "virkelige"...)

Vi vil tage David med, så han også kan se lillebror - er spændt på hvad han siger til det (han er 3,9 år)

So excited!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Vial

Sådan faldt jeg også i... Synes også de var uhyggelige. Da jeg så så min lille søn rynke på brynene, så var jeg solgt. Intet uhyggeligt ved det :-) God fornøjelse - håber I får nogle gode billeder.

Anmeld

21. juni 2010

LinLin

Sådan faldt jeg også i... Synes også de var uhyggelige. Da jeg så så min lille søn rynke på brynene, så var jeg solgt. Intet uhyggeligt ved det :-) God fornøjelse - håber I får nogle gode billeder.

Jeg så David i 3d/4d i forbindelse med hjertescanning - overlægen spurgte om "vi lige skulle prøve at slå over i 3d" Men jeg kan huske jeg tænkte. "Jeg håber god tnok ikke han ser sådan ud!"  Men jeg fik jo den smukkeste dreng, så tør godt denne gang, selvom der kan være lidt "alien" over billederne  Er nu også noget længere denne gang, så regner med han ligner en "rigtig" baby noget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.