Polterarbend i lørdags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Nu er der kun 12 dage til jeg skal GIFTES

I lørdags havde mine skønne veninder planlagt den bedste dag for mig....

Jeg er gammel heste pige, men faldt for 8 år siden af og slog ryggen og blev derefter bange for at ride, men har savnet det utrolig meget, så min dag startede med jeg skulle ud og ride, og fik en time på det skønne dyr.... Bagefter skulle jeg sælge kindkys og kondomer 5 kr pr ting og tjente 375 kr  Derefter skulle jeg indspille en cd, med to kærligheds sange på, og sidst men ikke mindst kom der en frisør og lagde make up og satte mit hår, også skulle jeg bagefter ud og have taget model billeder ved ringkøbing fjord.... Fik efter eget ønske også taget nogen uden så meget tøj, til morgen gave til min kæreste....

En helt vild fantastisk dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Dot D

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger

Nu er der kun 12 dage til jeg skal GIFTES

I lørdags havde mine skønne veninder planlagt den bedste dag for mig....

Jeg er gammel heste pige, men faldt for 8 år siden af og slog ryggen og blev derefter bange for at ride, men har savnet det utrolig meget, så min dag startede med jeg skulle ud og ride, og fik en time på det skønne dyr.... Bagefter skulle jeg sælge kindkys og kondomer 5 kr pr ting og tjente 375 kr  Derefter skulle jeg indspille en cd, med to kærligheds sange på, og sidst men ikke mindst kom der en frisør og lagde make up og satte mit hår, også skulle jeg bagefter ud og have taget model billeder ved ringkøbing fjord.... Fik efter eget ønske også taget nogen uden så meget tøj, til morgen gave til min kæreste....

En helt vild fantastisk dag!

Lyder som en fantastisk dag Håber I får en dejlig dag d. 3.juli, med godt vejr og mange dejlige gæster, og bedst af alt: en god dag med hinanden  

Anmeld

21. juni 2010

Koen.

lyder som en fantastisk dag

Anmeld

21. juni 2010

MinWilliam

Lyder som en rigtigt god dag

Anmeld

21. juni 2010

Mira0911

Ih lyder fantastisk...

Anmeld

21. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det lyder bare som en rigtig god dag..

Havde din kæreste så også en god dag...??

Jeg ville ønske, at jeg også kunne blive poltet igen.. Meen.. Jeg satser stærkt på, at jeg aldrig skal giftes igen..

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.