Ihhhh... Har lige brug for at læsse noget galde af...!! 
Jeg er bare så træt af min kærestes ekskone!!! Hun forstår virkelig at gøre livet surt for min kæreste (og os!!) ved at være pisse ligeglad med alting der omhandler økonomi!
De har sammen haft det hus, som min kæreste og jeg nu bor i. Jeg har købt hendes andel, så huset er nu vores (eller dvs. at hun mangler lige den allersidste underskrift på tinglysningen...) De forsøgte at sælge huset via ejendomsmægler inden at vi fik ideen at vi kunne overtage huset. Ejendomsmægleren skal naturligvis have penge for det stykke arbejde han har lavet. Min kæreste betalte med det samme halvdelen, efter aftale med ejendomsmægleren, så vi ikke fik noget i klemme. Vi spurgte endda ind til hvad der ville ske hvis hun ikke betalte sin andel, og ejendomsmægleren svarede at så ville han pudse en advokat på hende! Fint tænkte vi, så er den ligesom klaret.... Næh nej, for sjovt nok så hæfter de (kæresten og ekskonen) solidarisk... Hvilket vil sige at hun SELVFØLGELIG ikke har betalt, og i dag dumper der brev ind fra et advokatfirma, som truer min kæreste med RKI om 10 dage hvis ikke beløbet er indbetalt!!!
Udover det hæfter kæresten i forvejen for et fælles lån, som hun også har valgt at lade være med at betale...
Forstår simpelthen ikke at man kan have et så ligegyldigt syn på økonomien, at man er fløjtende ligeglad med om man er registreret i RKI, og at man i det hele taget pisser på alt hvad der hedder aftaler?!? 
Beklager at det lige gik ud over jer piger, men sidder bare herhjemme alene og er møg rasende!! (og gravid...)
Anmeld