Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ih stort tillykke!! vi gjorde på samme måde da vi blev gift
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STORT tillykke
Stort tillykke...
Har en veninde som også blev gift i fredags, hvor de også bare var dem selv, og om aftenen stak de af til Berlin...
Dejligt at gøre det på ens egen måde
Jeg siger mange gange tillykke her fra
tak allesammen ja vi valgte bla. denne form for bryllup, fordi vi bare gerne ville have at det skulle være vores dag, vi hyggede helt vildt, med bla. en sejltur hvor manden havde sørget for jordbær og champagne og om aftenen var vi så ude at spise, super romantisk
men vi har da også snakket om at vi gerne vil have kirkens velsignelse en gang, måske i forbindelse med en barnedåb, hvis vi engang forhåbentligt bliver forældre
Anonym skriver: tak allesammen ja vi valgte bla. denne form for bryllup, fordi vi bare gerne ville have at det skulle være vores dag, vi hyggede helt vildt, med bla. en sejltur hvor manden havde sørget for jordbær og champagne og om aftenen var vi så ude at spise, super romantisk men vi har da også snakket om at vi gerne vil have kirkens velsignelse en gang, måske i forbindelse med en barnedåb, hvis vi engang forhåbentligt bliver forældre
he he har en ide om hvem du er, men jeg er måske forkert på den. når du offenligør det skal jeg fortælle dig om jeg har gættet rigtigt.
er det offentliggjort?
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128